Tak nevím, jde o výkřik bezbřehé naivity, nebo poslední zoufalé volání o pomoc s Titanicu? Každopádně, doufat, že v přístupu takových institucí, jako je Vodoprd k zákazníkům se někdy změní něco k lepšímu je jen ztráta času. Dokud tato loupežnická organizace nebude beznadějně v červených číslech a dokud bude její zhovadilý management pobírat milionové odměny, nezmění se nic a když, tak jen k horšímu pro zákazníka! A přesně tohle platí i pro Ostatní nenažrance, hřešící na to, že mají monopol a bez jejich předražených a buzerativních služeb se většina populace neobejde.
Neni sice ve zvyku v komentarich pod clankem chvalit, ale myslim, ze tento clanek si to zaslouzi. Vtipne a neagresivne pojata kritika nesmyslneho chovani ceskych provideru internetu -- autor si zaslouzi pochvalu, jen tak dal!
(i kdyz me konkretne FUP nijak neomezuje, jde tady o princip)