Kauzu neznám, tady o ní čtu poprvé. Určitě tedy nemám kompletní informace.
Jedna věc mě každopádně zaráží. Když si odmyslím všechny ty části, které není šance ověřit, zůstává jeden fakt, potvrzený ze všech zůčastněných stran, který vrhá na Nejmobil podivné světlo: Jak to, že ze strany Nejmobilu došlo k pokusu o uhrazení dlužné částky až v den, kdy mělo být zveřejněno pokračování reportáže? Kdyby to zkusili dřív, tak přeci společnost musela přijít na to, že se jí vracejí peníze (předpokládejme, že tohle je pravda a ne jen snaha zastřít skutečnost). Dělá to na mě dojem, že se společnost na zákazníka vykašlala a k nápravě se odhodlala až v okamžiku, kdy začalo akutně hrozit další pranýřování v televizi.
Zde není potřeba ani vyjádření právníka.
Nejmobil dlužil a neměl to v době stěhování právně ošetřeno.
Vše ostatní je nepodstatné,maximálně na pobavení čtenářů.
Zkušenost mi říká, že každý podnikatel s mobily je podvodník. Otázka je jen jestli velký, anebo malý. Ale všichni to jsou podle mě takoví novodobí veksláci dneška. Neprodávají kvalitní produkt, o kterém vám zasvěceně povypráví. Pouze levně nakoupí a draze prodají a že to jsou zrovna mobily je jen tím, že to je vhodné rychloobrátkové zboží. Kdyby tohle platilo pro toaletní papíry, tak prodávají toaletní papíry!
Zavřený obchod a žaloba na 10 milionů mi napovídá, že tohle fakt není normální podnikání ve smyslu "služba zákazníkovi". Proč nestačila zprávička a musí tu být trapný článek fakt netuším...
Vidím, jak vás to žeře. Věřte, že máte možnost ovlivnit běh událostí. JEN MUSÍTE CHTÍT A PROTO NĚCO UDĚLAT. ;-) Mobil už bohužel není produkt, který sype a dotyčný podnikatel se jen veze na sestupném trendu tohoto businessu, proto zkouší jak vytřískat nějaké peníze z tv. Je to korektní postup, je na soudu a našich kvalitních zákonech jak to dopadne.
Zkracena verze: "Zla televize informovala o nespokojenych zakaznicich, a ja kvuli tomu musim zavrit vsechny sve obchody, prodat firmu, zastrelit tchyni, opit se v hospode, a omluvit se zakaznikum. To je neomluvitelne. A to jsme pritom zakaznikum vratili penize hned pred odvysilanim druhe reportaze. Tak aspon vsechny zazalujeme, stejne ten prodej mobilu uz moc nevynasel, vsichni jen neco chteli a nikdo nam nenechal penize zadarmo." :)
Nechci se novodobeho vexlaka zastavat.... ale primacky redakturek bude taky pekne kvitko - neb byl sam mezi poskozenymi..... jak sam nekde pise. kdyby na porade predal tema, OK. ale proc to zpracovava sam? co to je etiku todlento...
Když je sám poškozený, tak asi o tom tématu ví celkem dost :-)
Nechápu co to má společného s etikou? To měl info předávat kolegům a Vy pak napíšete - ale v redakci byl jeden redaktor, který....
vam prijde normalni, ze nekdo, kdo je poskozeny dela objektivni "reportaz"? to jaksi z principu nejde, ze... predavani temat je zcela bezna vec. bezne ale neni, aby redaktor tocil "vlastni" kauzu...
Nevím, jak konkrétně to bylo - jestli byl redaktor napřed poškozený a teprve potom dělal reportáž, nebo jestli napřed začal dělat reportáž a v rámci toho se nechal poškodit, aby si ověřil fakta. Ten druhý přístup bych jenom chválil, ten první může a nemusí být problematický - záleží na profesionalitě reportéra.
Hezký den, i já osobně jsem naletěl. Přišlo mi jiné zboží a navíc jsem zaplatil jak převodem, tak ještě dobírku, takže dvakrát. Mám na to důkazy. Sbírám další lidi a točím o nich reportáž do hlavních zpráv. Prosím všechny nespokojené, aby se mi ozvali na jiri.frohlich@iprima.cz ... dáme dohromady vše, co dělají
mohlo to byt obracene, ale na mne to tak moc tedy nepusobi.... muze za to jan tleskac?
..."Přišlo mi jiné zboží a navíc jsem zaplatil jak převodem, tak ještě dobírku"... JO ZA BLBOST SE PLATI! Opravdu jen trotl si objedna zbozi zaplati ho a kdyz mu prijde balik na dobirku znovu ho zaplati....
Spíš jen trotl soudí chování druhých, aniž by měl k dispozici patřičné údaje. Pokud ten dotyčný mobil objednal jako vánoční dárek, tudíž neměl čas čekat, než mu ho pošlou znova a zároveň pokud ho prodejce ujistil, že mu peníze obratem vrátí, má to chování svou logiku.
Určitě ale ne pro chytráky, co všude byli, všemu rozumí a všechno znají, pro ně je takový člověk trotl.
asi by ses měl podrobně seznámit s problematikou. ten redaktůrek si mobil objednal až jako test "poctivosti" votruby. co jsem četl spoustu stížností na různých webech, tak bych mu nevěřil už ani nos mezi očima.
Osobně jsem měl příležitost vidět do zákulisí několika reportáží pana Dlabaji (TV NOVA). Jejich lživost se pohybovala od účelové manipolace s fakty, přes zcela uměle zpřeházené a z kontextu vytržené "výpovědi" zúčastněných až k zcela zfalšovaným důkazům.
Podotýkám, že jsem se k tomu dostal jako ten "poškozený" zákazník! No ale co pak předvedl pan Dlabaja - to msi fakt málokdo dokáže představit. No já si ,od té doby, zase dokážu představit, jak se zbavit případné konkurence.....nebo jí alepoň pořádně zatopit...
Také nevěřím televizi co se objektivity týče. Měl jsem tu čest s reportáží TV Nova - Na vlastní oči ... a jak se tady píše, vytrženo, upraveno, lháno apod. Hlavně aby to bylo zajímavé pro diváka ...
No kdyz si tak ctu nektere tiskove zpravy, je zvlastni, ze se nekde pise o tom, ze firme UnitedStores vzdala firma GIGAMOBILY.CZ nejaky eshop a databazi. Pritom je v tiskove zprave napsano, ze jiz v unoru uzavirali pomalu obchody, no a pak v druhe tiskove zprave o TV Prima je napsano, ze se kvuli TV Prima (druhe reportazi) uzavrely eshopy, clovek pak nevi cemu nebo hlavne komu verit. Kazdy zna televizi a vime, ze se da sestrihat cokoli a vyjme se pouze to nejdulezitejsi z obhajoby lidi, ale myslim si, ze kdyz i podle novinky na nejmobil.cz (Prima o nas nataci dalsi reportaz) zacnou majitele unitedstores.cz platit lidem pohledavky (dokonce i osobne na ucty banky), je jasne, ze to bylo kvuli reportazi na TV Prima a ne z jejich iniciativy. Ale tezko rict, preji jim hodne stesti a pokud se panu Votrubovi podari vysoudit z Primy 10mil. bude u mě pořádnej podnikatel! :-)
U mně je pan Votruba trouba a vychcánek. Znám sílu médií, ale chování jeho firmy i jeho osobně a použitá argumentace (naschvál se od nás nechal okrást) apod. mi naznačují, že to bude typ člověka, o kterých se diskutuje např. zde http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2001011201
Pan Votruba udělal pár chyb a padla firma. Nevím čemu se diví, ale že je obchod tvrdý chlebíček se dočte i v levné příručce. Více číst a méně o blahobytu snít. Nechat si za zboží zaplatit předem a dodat zboží dobírkou je na kriminál.
Viděl jsem několik reportáží, které se týkaly skutečností, o kterých jsem měl trochu přehled a ty reportáže byly - zmanipulované, upravující skutečnost, lživé, či jak to nejlépe nazvat? Třeba reportéři ČT jsou na to zřejmě specialisté. Nova/Na vlastní oči mi v tomhle připadá spíše jako světlá vyjímka ze zavedeného pravidla.
Pokud vidím "investigativní reportáž" v Reportéři ČT, střepinách a dalších pořadech, která očerňuje nějakého člověka či firmu, tak si spíše než "to je hrůza, co se to zas u nás děje" říkám: "kdopak si asi tuhle reportáž zaplatil?"
Všimli jste si, jak v reportážích, článcích a pod probírají soudce, policisty, politiky, prodejce, kohokoliv, ale rozhodně a nikdy se neobjeví nějaký úplatný, nebo dokonce zlý novinář nebo reportér. Novináři a reportéři jsou totiž naprosto oddělená, svatá a dobrá kasta, kde nenajdete jediného mizeru, jediný prohřešek.
Ale najde se i jiné vysvětlení - prostě drží basu, co kdyby vyšlo najevo něco na ně. A svorně se živí na lžích a očerňování druhých.
Když vidím a slyším jen to kydání špíny na uvedený shop, tak bych rád aspoň uvedl svou zkušenost: nakupoval jsem u nich dvakrát (začátkem loňského léta navigaci s platbou online a na přelomu podzimu a zimy telefon na dobírku) a pokaždé jsem byl spokojen — jak s dostupností, tak s cenou i rychlostí dodání.
Je smesne, jak ze trech zakazniku, kteri (mozna) nejakym nedopatrenim nedostali vracene penize se opomene na tisice dalsich, kteri zbozi dostali a jsou spokojeni. Televize jsou sracky a nechapu, ze na ne jeste nekdo kouka. Jeste kdyz jsem na telku koukal, tak bezne reportaze byly manipulace s fakty, jen aby se bulvarni divak nasytil :-( je to hnus. Nemluve o techto radoby investigativnich reportazich. Necht si z toho rozumny clovek vezme ponauceni a na zmanipulovanou televizi, pouzitou pro ruzne konkurecni, politicke dalsi vyrizovani uctu, se nekouka. Cert to vem, nepsat o tom Lupa, ani o takovych hnusech ze strany medii, noviny nevyjimaje, nevim.
A nebyl spise problem v bankovnim sektoru? Kdyby prevody penez mezi bankami trvaly treba max. 1 hodinu tak to mohlo být úplně jinak.
V době kdy predod penez defakto znamena jen prenos nekolika 0 a 1 mezi pocitaci jsou 3 dny strasne dlouha doba.... .
Jasně, podvodník drží peníze dva či tři měsíce, slibuje vrácení každou chvíli a teprve když začne natáčet TV, tak to vrátí a můžou za to banky, že to převedly namísto do hodiny do pár dnů.
Lidi jako Votruba, kteří prohlásí (volně přeloženo), že dodavatel nemá morální právo na úhradu faktury, protože doteďka ze spolupráce profitoval, by se měli zavírat za ohrožování mravní výchovy.
Jinak argumentace typu "měl jsem obrat 20 mega, takže to asi bylo výdělečné, ne?" jsou taky dost komické :-))
V souvislosti s aktivitami p. Votruby se na něj hodláme v nejbližší době podat trestní oznámení mimo jiné pro trestné činy podvodu a poškozování věřitele. Prosím všechny, kdo mají jakékoliv informace o nekalých praktikých uvedeného pána, byli jím poškozeni či mají jiné zkušenosti, aby mě kontaktovali na adrese k.mareska@seznam.cz
Připojuji se k žalobě. Zaplatil jsem zboží koncem března - doposud však nic nepřišlo (kromě pochybné omluvy). Žádné zboží, žádné peníze a p. Votruba hraje mrtvého brouka.
nyní si čtu tuto zprávu, o které slyším prvně. Sám vlastním několik internetových obchodů a stalo se mi, že min. dvakrát, si objednali lidé z televize nova a čt. byl problém u obou, shodou okolností a vždy na straně zákazníka, který chtěl zboží vyměnit a nebyl v právu. 2x jsem slyšel, že jestli mu neustoupím -(věc principu)- nechá to "zpracovat" do reportáže. Nejsem extra posránek, ale média jsou mocná a rozhodně jsem nechtěl riskovat, že reportáž bude tak nějak vyznívat jinak, než bych chtěl a tudíž jsem se s ním domluvil. U nás jsme braní, jako, že ty svině které mají dost peněz, vydělávají na jiných a každý občan této země má právo zneškodnit každého, škaredého podnikatele. Stejně uvažuje i novinář, uvažuje jako zaměstnanec + co by z toho vytřískal. Ten, kdo nepodniká nemá ani šajnu co to obnáší, ten kdo podniká si většinou prošel i postem zaměstnancem, takže to vidí i z jiných úhlů.
Provozovatelem v Rožnově byl UnitedStores (nejmobil.cz), pak se stěhoval na krátko do přízemí Komerční banky v Rožnově, kde byl u vstupních dveří pod schody.
Podívejte se na net, kolik lidí se ozývá s reklamacemi na nejmobil.cz. Votruba už ani nreaguje. Točil jsem druhou reportáž 27.3.2008. Nikdo mne nepodplatil ve svůj prospěch. Vrácení peněz jsem se dočkal skutečně až po odvysílaní reportáže v hlavních zprávách. To jsem Votrubovi hrozil podáním žaloby, kterou jsem mu 2x posílal do Hrachovce.(jednou mu přišla, pak už nevyzvedával poštu.). Až jsem mu sdělil, že jsem ve spojení s PRIMOU, tak začal reagovat, např., že peníze posílá účetní,že vše řeší, atd. Stále nic. Známá právnička mi radila, abych do reportáže nešel, ale já jsem ji neposlechl a natočil jsem to. Nikdo si na mne nechtěl zlepšit kariéru, jak to zde v některých diskuzích koluje.. Jen šlo o to, aby se
nenapálili i další lidé. Jako zázrakem jsem měl peníze druhý den na účtě. Vložil je tam v den reportáže hotově p. Hajda(bývalý Manager Votruby, kterého pak vzápětí propustil)
Souhlasím.Taky se mnou ty zmetek vy....Na mou reklamaci,že mi objednané zboží nedošlo kompletní a bez faktury se ani po půlročním urgování nic nevyřešilo.Měl by jít sedět a jemu podobní taky.
Na stránkách "hledej ceny" se Votruba dušuje vrátit zpět peníze všem ex-zákazníkům, vložil to 5.5.2008. Jeho e-mail:tomas.votruba@gmail.com.
Ozvěte se do diskuze všichni, kterým nyní slibuje navrácení peněz!!. A rovněž i ostatní, kteří na něj podali trestní oznámení( snad si to přečte a vloží Vám přednostně peníze hotovostně na účet!).
Jsem jedním z těch kterým pan Votruba do dnešního dne dluží peníze. Bylo by vhodné dát se společně dohromady a podat hromadnou žálobu , eventuelně návrh k soudu na předběžné opatření.Není přeci možné aby člověk jako je pan Votruba dále beztrestně podnikal
vážení podvedení
Votruba dodnes dluhy nevrátil, aby dosáhl papír, že není psychicky v pořádku, vzal prášky, skončil na čas v psych. léčebně v Kroměříži a momentálně pracuje ve firmě DCCI, která přebrala jeho Nejmobil a provozuje mobilvěci.cz a mobilfoto.cz( stejná grafika jako Nejmobil), kde bere minimální plat a občas se projede v Porše od p. Jandy, který je jednatelem těchto firem. Už se dokonce stáhli z "hledej ceny.cz", protože tam neměli, či měli pověst.
Votruba se směje a život běží dál.....
Vážení poškození. P.Hajda ani P. Borcovan u Votrouby již nepracují.Votrouba dluží asi 700.000.,-Kč, co se týče peněz, nemám pro Vás pozitivní správu, pracuje v pražské firmě GS Mobile v Praze ,kde mimochodem také dluží peníze, tak si dluh odpracovává. Pokud Vám mohu radit, připojte se k žalobě, kterou podali ostatní. (druhá varianta, nebo z něj vytřepte duši!!!).
Minulý rok jsem si přes internetové stránky Nejmobil.cz odkoupila mobilní telefon značky sony ericsson.Vše bylo v pořádku, až do března 2008 kdy se mi zničeho nic vypnul a už sem ho nedokázala zapnout, jen mi zůstal bíle blikat displej. hned druhý den jsem najela na jejich stránky, kde bylo řečeno, že se omlouvají ale veškeré reklamace na dřívější objednávky jsou připraveni řešit přes jejich e-mail.tak jsem neváhala a ihned jsem jim odeslala e-mail s mou reklamací a prosbou o zaslání telefonu na opravu.Je to už půl roku co jsem jim odeslala 2 e-maily, a ještě se mi neozvali.Když jsem tak zkoušela asi 100krát volat, nikdo mi to nezvedal.Jsem z toho už fakt zoufalá a nevím co se bude dál dít.Myslím si že v tom má nejvíc prsty Nejmobil.cz.Chci svůj telefon dát buď opravit a nebo vrátit celou částku kterou jsem jim zaplatila.Jsem trpělivá, ale tohle je už moc.Pokud se dál nebude nic dít, budu to řešit jinou cestou!!!!!!!!!!!!!!
Votruba vám nic nevrátí. Paradox je v tom, že se nechal zaměstnat u DCCI, která převzala nejmobil(stejné stránky jako nejmobil),který vede p. Janda u kterého pracuje za min. mzdu, zbytek má načerno. UnitedStores zkrachovala a Votruba má dluha za cca. 700 000,-. Těžkou hlavu si vůbec nedělá, občas mu p. janda půjčí jeho Porsche, aby se v něm Votruba projel a p. Janda ho motivoval k velkým výkonům.
Nezbývá nic než Votrubu hledat ve firmě Mobilvěci.cz a tam si na něj počkat a pořádně ho probrat!!!