Kauzu neznám, tady o ní čtu poprvé. Určitě tedy nemám kompletní informace.
Jedna věc mě každopádně zaráží. Když si odmyslím všechny ty části, které není šance ověřit, zůstává jeden fakt, potvrzený ze všech zůčastněných stran, který vrhá na Nejmobil podivné světlo: Jak to, že ze strany Nejmobilu došlo k pokusu o uhrazení dlužné částky až v den, kdy mělo být zveřejněno pokračování reportáže? Kdyby to zkusili dřív, tak přeci společnost musela přijít na to, že se jí vracejí peníze (předpokládejme, že tohle je pravda a ne jen snaha zastřít skutečnost). Dělá to na mě dojem, že se společnost na zákazníka vykašlala a k nápravě se odhodlala až v okamžiku, kdy začalo akutně hrozit další pranýřování v televizi.
Zde není potřeba ani vyjádření právníka.
Nejmobil dlužil a neměl to v době stěhování právně ošetřeno.
Vše ostatní je nepodstatné,maximálně na pobavení čtenářů.