Podle mého je často chyba hlavně na straně odesílatelů, nikoli přepravců. Na poště jsem chvíli pracoval a o lidé jsou schopni poslat, a jak zabalené, je často komedie. Je potřeba využít speciální obálky: http://www.mojeobaly.cz/Obalky-a-postovni-tasky/ případně vše opravdu dobře zabalit. Dát skleničky do papírové krabice a čekat nepoškozené doručení, je nerozum.
Netocici se HDD prezije naprosto bez uhony pad ze 3m na beton (bez obalu) (bezne se udava tusim 2 000G po dobu 0,1s), takze aby ho nekdo znicil, musel by snim mlatit opakovane a s toztocenym.
Pokud je novej HDD vadnej, tak to bejva prevazne vyrobni vada.
Ale naprosto bezny je i hazeni s monitorama (vcene dnes uz neprodavanych crt, kde to samo znamenalo minimalne rozhozeni obrazu), mockrat sem videl jak dorazil tranzit s monakama a jednoduse je z toho prakticky vyklopili pred sklad.
V dnešní době se osobně snažím spíše využít osobní vyzvednutí na pobočce, ovšem dost těchto poboček je také zásobováno PPL či jinou společností a osobně s PPL mám nejhorší zkušenosti to už si raději vybírám služby České pošty. Od PPL mi přišly už 2 zásilky s poškozeným zbožím (ovšem nutno podotknout, že HDD mohl někomu spadnout na zem už ve skladu, ale chtěl se zbavit odpovědnosti tak jej stejně odeslal) Většina zásilek od PPL má tak domlácený obal, že i když jsem pak tu krabici doma zkoušel poškodit úmyslně, abych zjistil, jakou silou s ní museli házet či kolik kg na ní muselo ležet tak jsem se zděsil a byl jsem rád, že mi notebook co byl v té krabici přežil 4 cesty s PPL a za to čest výrobci obalů pro notebooky zn. ACER. (alespoň ty krabice umějí dělat když už ne notebooky ;-) ).