Já pracuji jako kurýr u DPD a tohle bych si v životě nedovolil. Jestli to byla jen smůla na kurýra nebo chyba celé společnosti, nedokážu posoudit, každopádně je mi opravdu líto vás, ale i toho, jaké světlo to hází na nás ostatní, kteří se snažíme být zodpovědní :( Mně osobně by se taky nelíbilo dostávat zakázky v tomto stavu, tak proč je takhle doručovat ostatním? :( Každopádně držím palce a doufám, že to my ostatní zodpovědnější budeme mít prostor napravit.
zkušenost s PPL, pár týdnů stará : Doručení plastového barelu na krmivo, označeného jako křehké, s proraženým dnem. Odesílatel poslal obratem nový, stejný výsledek. Druhý den mi byl doručen skořepinový kufřík..taktéž "na šlupky". Otvírala jsem balíky před řidičem a jeho reakce? "Jooo, milá pani, to je u nás normální, s tím musíte počítat!"..Nemusím!!! Jen lituji prodejce, kteří na mou interpelaci reagoval bleskovým vrácením peněz s tím, že si to vyreklamují!!! Po přečtení článku jim tím víc držím palce....