Největším zadavatelem bannerové reklamy byl v únoru Internet Mall

13. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Provozovatel e-shopu Mall.cz si v únoru objednal bannerovou reklamu v hodnotě 25 milionů korun v ceníkových cenách. Celkově inzerenti využili reklamní prostor v ceně 417 milionů korun.

Podle projektu AdMonitoring, který monitoruje investice do plošné reklamy na Internetu, využili v únoru inzerenti reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 417 milionů korun. Meziměsíčně to znamená nárůst o pětinu, meziročně pak o 17 procent.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil obchodník Internet Mall, který v únoru využil internetový reklamní prostor v hodnotě 25 milionů korun. Na druhé příčce se umístila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 12,8 milionů korun a na místě třetím autobazar AAA Auto (12,5 milionů korun). 

Následující tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé v únoru využívali.

Loni zadavatelé utratili za display reklamu 5,5 miliardy korun. Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) odhaduje, že celkové výdaje do internetové reklamy letos porostou meziročně o 16 procent.

MM Influenceři

Je však třeba připomenout, že ceníkové ceny jsou ceny před odečtením agenturních slev a bonusů, bez kterých se dnes na trhu v podstatě žádná reklama neprodává. Rozdíl mezi ceníkovou a reálnou cenou je tak u display reklamy dost podstatný.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).