Věřte, že nebude. Koupim na kartu, řeknu, že jsem to nebyl já, transakce se zruší a nazdar bazar. Soud nebude. Pokud byste si na tom chtěl ovšem postavit živobytí, tak vás to dlouho neuživí. Ovšem žádná soudná firma si v Americe nedovolí kvůli pár centům jí do střetu se svými zákazníky.
Pokud jsem si ale všiml, řeč byla o stotisícových fakturách namísto flat tarifu, pokut za nevrácený modem tisickrát překračujících jeho hodnotu, a podobných českých "specifik". To je ještě o řád někde jinde. Tohle si zkusit zavedená firma v USA, tak jí média roznesou po státech. Schválně si najděte, jak se zachoval např. Apple, když malá holčička prosmartphonovala přes $500. Nedávno se to tu probíralo.
Souhlasím, že ty staré modemy dnes už asi stejně nevyužijí, ale byla opravdu doba, kdy Karneval používal u nových zákazníků staré modemy, které předtím stáhl od jiných zákazníků.
Daleko horší je jejich celkový přístup, kdy modem prostě nelze vrátit osobně, navíc se posílá na jinou adresu než samotná výpověď a prodejce ho od vás převzít nesmí.
V USA něco naprosto šokujícího. Než aby firma něco vymáhala po zákazníkovi za mediální pozornosti, raději to odepíše jako ztrátu.
U nás ovšem běžný styl výdělku, se svými zákazníky se soudí i takové firmy jako O2 a UPC. Bez začervenání.
O2 klidně pošle fakturu na sto tisíc za telefon, jen proto, že si zákazník nezřídil nekonečný tarif a má nějaký předražený. A ta firma to klidně vymáhá soudně!
Hm, a taktiez je v amerike bezne, ze sa nevrati pozicane zariadenie? Pokial viem, zmluvna pokuta u UPC nie je za modem ako taky, ale za to, ze je zakaznik lenivy a nevrati zariadenie, ktore dostal zapozicane. Vy zjavne nevidite, ze ten modem pripadne STB, ktory sa nevrati nestoji UPC len to co stoji, ale vdaka tomu nie je mozne pripojit noveho zakaznika. Cize ta zmluvna pokuta za lenivost zakaznika odniest nieco na postu je dost opravnena.