přechod na UHD u stanic jako třeba Dsicovery nebo NGC? hudba velice daleké budoucnosti, takže opravdu bych nepřeháněl...
osobně se mi tenhle trend nelíbí, je to ještě brzo, HD se stalo u nás konečně standardem jen nedávno a lidi to takhle ještě víc zmate... právě v roce 2016 je potřeba se na propagaci HD soustředit co nejvíc
Jako taky se mi to moc nelíbí. Ještě bych to bral třeba u sportovních kanalů kde se bežně kromě HD používá ještě např živě, live, záznam nebo jako na obrázku dnešní že už logo + HD + přívlastek pořadu je docela dlouhéa nněkomu to muže lezt na nervy a pokud to má operátor rozlišené jako HD veri asi to být v logu ani nemusí ale pokud se tohle stane standartem a operátoři to přesnou taky rozlišovat bude v tom pěknej zmatek. Jestě bych bral když už je tedy dnes HD bráno jako stadart aby se tedy ostaní programy označovály jako "jen" SD to by taky šlo a možná by to bylo i lepší. ;)
Samozřejmě to vše spěje k době že HD programy budou placené a SD volně. Krom ČT která si jediná může dovolit vysílat volně v HD, protože jí nejde o náklady ale o utracení všech peněz co dostane.
Doufám že s příchodem T2 vzniknou nové PAY subjekty které budou tyto HD prodávat levněji, než je současné možné. Zároveň budou dostupnější pro více lidí než jen kabelovka nebo IPTV.
Tuto výtku směřujete na nesprávnou osobu. To by se měl naučit rozlišovat autor článku, ze kterého jsem čerpal. Tady je popiska:"Další autentický dokument od čtenáře, kdy obchodní značka CS Link, která se spojila se Skylink, při nákupu satelitu klientovi výslovně, černé na bílém, slibuje, že základní programy budou NAVŽDY ZDARMA." Jak mám tušit, že to je práce nějakého prodejce, když se píše, že mu to prodával CS link? Jsem snad jasnovidec?
Je to asi totéž, jako když já vytvořím leták, že ty něco nabízíš navěky zadarmo. Celkem logicky to taky bude na moji odpovědnost a ne na tvoji, byť tam budeš figurovat jako ten nabízející. V tomto případě je to tedy věcí Mascomu. Navíc u smluvního vztahu Skylink-zákazník rozhoduje pouze Smlouva, Obchodní podmínky a Ceník. To jsou jediné relevantní dokumenty, na kterých celý tento smluvní vztah stojí. Ne na letácích z Mascomu.
Jaký důkaz? Ano, takový který pochází z dílny Skylinku a ne vypečených prodejců kteří si tehdy na tomto sloganu, který si ovšem sami vymysleli, akorát mastili kapsy. A bohužel spousta papoušků v diskuzích a různých tlachalů na těch tvých odkazech jim na to skočila jak na špek. Jako věc z jejich dílny považuji třeba originální balení jejich karet. Měl jsem v ruce tři různé verze včetně TaT a světe div se, na žádném z nich jsem o žádném navždy nečetl.
A ten třetí odkaz? No nevím ale já v něm vidím hned na začátku úplně to samé: "Ještě visí v areálu obchodního centra za Prahou billboard prodejce elektroniky, který novým klientům nabízí satelitní televizi Skylink na celý život zdarma". Nejspíš jsi si asi velmi důležitých slůvek "prodejce elektroniky" nevšiml. Anebo spíše nechceš všimnout?
Třeba se o tom píše zde:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/media-1-5-milionu-ovcanu-poslusne-plati-skylinku-f5v-/p_spolecnost.aspx?c=A150330_211507_p_spolecnost_wag
nebo zde:
http://www.novinky.cz/finance/275952-setreni-poplatku-za-satelitni-televizi-navzdy-zdarma-vyvolava-nejasnosti.html
nebo zde:
http://www.penize.cz/ochrana-spotrebitele/238718-skylink-cs-link-gigant-utoci!-kolik-stoji-zadarmo
Mám pokračovat?
No a není zajímavé, že ten samý slogan používali prodejci napříč republikou? Že by všichni nezávisle na sobě vymysleli ten samý? Ale no tak, Danečku :-) To spíš přišlo nějaké lejstro z TradeTec, ale dokázat to samozřejmě nemůžu, bo jsem nebyl prodejce Skylinku.
Petr Pavel: Za sebe můžu říct, mě bylo jasné, že v tom bude nějaká vyčuranost. Navíc já to pořizoval až v době těsně před zavedením serpa, takže se mně tohle "Navždy a zdarma" moc nedotýkalo. Před tím jsem měl několik let UPC.
A tím tuhle debatu o prastaré věci končím, na případné další komentáře odpovídat nebudu.
toothpick: Ale vždyť jsem to u jiného článku psal, že třeba taková Nova je v zadeli proto, že její cílovka je chudá na duchu i na penězích. Tak dlouho si tu image tv pro ichtyly budovali až na ni dojeli. Co je platná 2 milionová sledovanost Ordinace, když lidi ignorují reklamy. Proto se reklamy na něco jiného než na pivo za bůra a špekáček za dvacku míjí účinkem (to samozřejmě přeháním :-)) A očividně to už pochopili i zadavatelé reklamy. Vidím vizi, která se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Ale je dlouhá a rozepisovat ji tu nebudu.
No a Glisník to je kapitola sama pro sebe, když si na sebe uvázali oprátku v podobě "zadarmo a na furt"...
A jaký důkaz by sis asi představoval, milý Danečku? Chceš interní dokumenty firmy TradeTec, třeba záznam z porady, kde se dohodlo že navždy a zadarmo? To snad nemyslíš vážně.
Poměrně podrobně celou věc popisují peníze.cz v tom třetím nesmyslném odkazu, pokud bude tvoje blahorodí tak velkomyslné a klikne svou ctěnou rukou na odkaz poníženého služebníka...