Ať si říká kdo chce co chce, nekonstruktivnější návrhy má Jana Bobošíková, a myslím to vážně. Že ji odborářské "kavky" nemají rády? No a? Rozhodovat by měla znalost prostředí, manažerské schopnosti a odvaha dělat i nepopulární kroky. Současný ředitel má bohužel jen první dvě z nich (a to nemluvím o kamarádíčkování a dohazování kšeftů ze známosti), zatímco Jana Bobošíková má podle mě všechny tyto body splněny. Populismus už opravdu není (a neměl by být) na místě. Je jasné, že Bobošíková neprojde politicky. Byla by totiž až nebezpečně objektivní, což se loutkám v rukách Parlamentu líbit asi nebude. Jo, i nezávislost má holt své meze, Janeček umí "držet basu" a není moc vidět (až na milicionáře Lamberta, což byl paradoxně pro ČT ten nejméně škodlivý počin), tak proč to měnit, že? :-)
V komentáři máte pane Potůček pravdu. Projekty těch co chtějí Janečka vystřídat jsou spíchlé horkou jehlou a pokud nějakého kandidáta nebude tlačit politická lobby, nemá Janeček vážnější konkurenci.
Jen glosa k reklamě. ČT bude reklamu vysílat i po oficiálním zákazu. Už teď má většina pořadů sponzora. Nově ČT vysílá i blok EXTRA NÁKUP, což je v podstatě reklama. Podobně do teleschopingu se dá skrýt další část reklam.