Vlákno názorů k článku Někteří zástupci zahraničních stanic by skutečně zasloužili za ucho od anonym - Samozřejmě jsem v titulku záměrně uvedl "někteří", protože...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 7. 2010 9:25

    bez přezdívky
    Samozřejmě jsem v titulku záměrně uvedl "někteří", protože skutečně není možné házet všechny do jednoho pytle. Konkrétní jména ale ode mě nechtějte, to by skutečně nebylo profesionální a navíc by to mohlo i DigiZone poškodit. Pokud tedy odhadl Honza DVB paní Brožkovou s HBO, pak měl pravdu, ale není to zrovna ten případ. Konkrétně tato paní je velmi schopná a materiály od ní dodané jsou skutečně na výbornou. Vzpomeňte například na pé dé efko ke Sparakovi, Pacificu a dalším. Je ale pravda, že zaslání tiskové zprávy z jejího e-mailu před jedenáctou a navíc v pátek bylo hnacím motorem pro napsání tohoto textu. Rozhodně ale nepatří do skupiny těch manažerů, o kterých se v textu píše.
  • 4. 7. 2010 10:24

    bez přezdívky
    Honzo, s tím nemohu souhlasit. Kdybych psal o firmách, které na DigiZone inzerují, tak prosím, ale ukažte mi jedinou televizní stanic nebo společnost, do jejíhož portfolia kanál patří, která je naším inzerentem. Já jsem tedy nenapočítal ani jednu. Samozřejmě, že určitá loajalita musí být, takže nemohu poškozovat například firmy provozující Skylink. To ale neznamená, že v případě, že by se jim něco nedařilo nebo měly nějaký problém, nebudeme o tom informovat. Zakládáme si dost na tom, že jsme nezávislí, a proto u nás může takovýto článek vyjít. Proč si občas do někoho nerýpnout, pokud je důvod? Mně to přijde v pořádku. A vydávání tiskových zpráv stylem CTRL-C/CTRL-V s vlastním podpisem, toho se od nás určitě nedočkáte. Oddělujeme zrno od plev a i to jeden z plusů, kteří čtenáři jistě uvítají.
  • 4. 7. 2010 8:46

    bez přezdívky
    Tak, jedina souvisejici aktualita od patku od vecera byla od AXN, vcetne jmena mluvci. V tom pripade je snaha nejmenovat usmevna :-).
    Jinak chapu vasi snahu udrzet krok s konkurenci a soucasne frustraci s tim ze se vam zdaji nektere firmy z oboru nekompetentni. To ale budete muset najit nejakou rovnovahu sami - vy potrebujete zpravy/firmy z oboru je potrebuji pres vas dostat mezi lidi. Uprimne, kazda prace obnasi takovehle zazitky kdy musite spolupracovat s i s lidmi, kteri jsou nespolehlivi a neprofesionalni. Ale nevim jestli je dostatecne profesionalni to vytrubovat do sveta. Myslim ze moc ne. Ale to uz je vase vec.
  • 4. 7. 2010 10:04

    bez přezdívky
    V tom pripade je ale skoda ze jde o jediny primo a snadno identifikovatelny subjekt z vaseho clanku. Ti opravdu spatni, ktere jste nejmenoval, jsou stale v teple anonymity, a pani Brozkova doplatila ne nesikovne nacasovani na kterem mozna ani ona, ani ceske HBO nemaji sebemensi kousek viny.
    Co k tomu rict, holt nesikovne napsany clanek. A uprimne receno, pani Brozkova a HBO jsou ted oproti vam ve velke nevyhode - oni nemaji takove publikum jako mate vy, kteremu by mohli vytroubit jak jsou s vasi neprofesionalitou nespokojeni. A tak se pro ne Digizone muze stat neduveryhodnym partnerem.
    To je presne to o cem jsem predtim psal.
  • 4. 7. 2010 13:16

    bez přezdívky
    Nepochopil jste mně, možná je to moje chyba (uznávám že to vyznívá tak že kritizované společnosti jsou vašimi zákazníky - chtěl jsem spíše napsat že patří do okruhu vašich možných). Netvrdím že HBO a nebo ostatní jsou vašimi současnými zákazníky a ani netvrdím že nad prohřešky svých zákazníků máte mhouřit oči.
    S podobnými případy neprofesionality se každý z nás setkává ve své práci. Ale většina potom nejde a nepíše někam na web a nebo do novin s jak obtížným partnerem musí spolupracovat a jak je to hrozné. Prostě tu situaci musí zvládat nějak jinak, protože kdyby si takhle vylévali srdce aby se jim ulevilo, brzy bude jejich zaměstnavatel bez práce. Kdo by totiž chtěl vážně spolupracovat s firmou, jejíž zaměstnancí někde napíšou o každém problému na který narazí. To už dopředu počítat s tím že udělám chybku v komunikaci s vámi a hned to bude někde zveřejněné? Děkuji, nechci - to jsem tím chtěl říct.

    Já mám svou vlastní zkušenost naopak s různými novináři - jakmile jim člověk ten článek v podstatě nenapíše tak, aby udělali Copy/Paste, tak informace buď nezveřejní vůbec a nebo článek totálně zmrší tím, že se ani nepokusí informaci pochopit a nezamyslí se nad tím. Výsledkem pak bývá totální nesmysl. Takže z mého pohledu nikdo není rozhodně bez viny a proto je dost nefér když "novinářská strana" používá své médium ke stížnostem na druhou stranu za to že pošlou nějakou informaci špatně a nebo pozdě. Tam je přeci největší a férový přístup a současně trest to, že informaci prostě nezveřejníte. Nebo ne?
  • 4. 7. 2010 9:12

    bez přezdívky
    Taky jsem přemýšlel, jestli je profesionální takové věci vytrubovat do světa. Ale nakonec si myslím, že ano. Je neuvěřitelný, jaký lidi kolikrát pracují ve firmách na pozicích, kde bych očekával větší zájem o zákazníka, lepší přístup, komunikaci, apod. Budou-li se uveřejňovat takovéhle články, třeba se něco změní.
    Jinak si myslím, že novinář musí aktivně sledovat své zdroje (tím nemyslím sledovat denně všechny TV) a nemůže čekat, co mu přistane na stole. To by se asi dlouho neuživil. Ono to tak možná bylo myšleno, ale asi ne úplně dobře napsáno ;-)
  • 4. 7. 2010 9:54

    bez přezdívky
    Ja vychazim z toho, ze pro Digizone jsou zakaznikem zadavatele reklamy a televizni spolecnosti jsou jedny z nich. A v Businessu neni dobrym mravem kritizovat sve zakazniky - proste co se doma uvari, to se doma sni. A ja osobne bych to nepovazoval za "profesionalni mlceni", coz ma tak trochu hanlivy nadech, ale za loajalitu k partnerovi. Samozrejme ze soucasti takoveho vztahu je o techto vecech mluvit a snazit se je resit. Ale ne pranim spinaveho pradla na verejnosti.
    A pokud mi nekdo posle TZ az pote co se udalost stala a navic na zacatku 4 denniho vikendu - tak ji proste nezverejnim a treba odepisi ze za ni dekuji, nicmene prisla pozde a ve stredu, skoro tyden po tom co by byla aktualni, uz jaksi nemelo smysl ji zverejnovat. Chytry PR manazer pochopi ze jde o kritiku a ze mu hrozi ze prijde o tento kanal "zdarma" a do budoucna se podle toho zachova...
  • 4. 7. 2010 21:36

    lahvon
    Možná hloupý nechápavý dotaz. Ale v čem je problém, že rozeslali tiskovou zprávu v jedenáct večer?
    To měli zprávu zaparkovat a poslat ho až první pracovní den, v osm ... nebo raději v devět ráno?
  • 4. 7. 2010 9:03

    bez přezdívky
    Toť otázka - jestli srážky s blbci donekonečna krýt "profesionálním mlčením". Každá blbost má své hranice a zde p.Polák docela přesně odhadl míru.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).