A právě proto mi není jasné, proč na vrácení zboží bez udání důvodu musí existovat zákon. Pokud si přece někdo koupí přes Internet vadné zboží, měl snad nárok na reklamaci i podle dřívějších zákonů, ne? Takhle se pouze zákonem vynucuje to, co se dříve považovalo za slušnost :(.
Ve většině velkých super/hyper/...-marketů mi umožňují vrátit zboží i bez "donucení" zákonem. Tak proč nenechat obchodníky ať se chovají podle svého uvážení, s tím že ty špatné stejně převálcuje konkurence?
Takže jsem chtěl jen říct, že Vaše předvánoční problémy tento zákon neřeší (resp. řeší, ale jinak než bych očekával), a že i dříve jste měl v zákoně pro svoje reklamace oporu. To, že teď nemusíte říkat "měl jsem dostat videorekordér a dostal jsem přehrávač", a stači jen říct "tohle nechci, vemte si to zpět" je trochu jiná věc.
Tomu rikam ukazkove pohrdani zakaznikem. Jeste, ze mame ten Amazon.