Jak navrhujete řešit případy, kdy zboží splňuje deklarované parametry, je bezvadné, je připravováno zákazníkovi pouze na zakázku a zákazník se rozhodne, že ho nechce jen pro to, že si to třeba rozmyslel?
Tak jednoduché to bohužel není. Zaprvé zákazník zboží vybalí a tím částečně znehodnotí obal. Takže další zákazník chce přinejmenším slevu, když ne nově zabalené zboží. A zadruhé, pokud prodávám zboží s dopravou "zdarma" tak samozrejme zaplatim i tu dopravu. Suma sumarum, tahle sranda me jako obchodnika muze prijit na par tisic. Nastesti, neni u nas tolik vychytavacu, jak by se mohlo zdat.
Ne, to podle me vidite zbytecne moc cerne, model vraceni zbozi bez udani duvodu je vec, ktera je napr. v USA docela bezna (a i u nas uz ji aplikovaly nektere kamenne obchodni retezce) a nevim, proc by mela nasim internetovym obchodnikum pridelavat vrasky. I kdyby se nekdo rozhodl toho "zneuzit", pak obchodnik dostane zpatky neposkozene zbozi v puvodnim obalu a nic mu nebrani jej prodat znovu. Naklady na postovne a pripadne balne dle meho vracet nemusi. Tohle by naopak rozvoji prodeje pres net mohlo vyrazne pomoci, pokud se to podari dostat do povedomi lidi a odboura jejich (opravneny) strach z toho, ze "si objednam neco, co jsem videl jenom na obrazku".
No, tak toto je pro mě novinka. Pro mě, jako zákazníka velmi radostná, ale prodejcům přes Net přidělá mnoho vrásek a nedivil bych se, kdyby měla vysoce negativní dopad na rozvoj prodeje přes Internet.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).