No, tak toto je pro mě novinka. Pro mě, jako zákazníka velmi radostná, ale prodejcům přes Net přidělá mnoho vrásek a nedivil bych se, kdyby měla vysoce negativní dopad na rozvoj prodeje přes Internet.
Tak jednoduché to bohužel není. Zaprvé zákazník zboží vybalí a tím částečně znehodnotí obal. Takže další zákazník chce přinejmenším slevu, když ne nově zabalené zboží. A zadruhé, pokud prodávám zboží s dopravou "zdarma" tak samozrejme zaplatim i tu dopravu. Suma sumarum, tahle sranda me jako obchodnika muze prijit na par tisic. Nastesti, neni u nas tolik vychytavacu, jak by se mohlo zdat.
Jak navrhujete řešit případy, kdy zboží splňuje deklarované parametry, je bezvadné, je připravováno zákazníkovi pouze na zakázku a zákazník se rozhodne, že ho nechce jen pro to, že si to třeba rozmyslel?
Ne, to podle me vidite zbytecne moc cerne, model vraceni zbozi bez udani duvodu je vec, ktera je napr. v USA docela bezna (a i u nas uz ji aplikovaly nektere kamenne obchodni retezce) a nevim, proc by mela nasim internetovym obchodnikum pridelavat vrasky. I kdyby se nekdo rozhodl toho "zneuzit", pak obchodnik dostane zpatky neposkozene zbozi v puvodnim obalu a nic mu nebrani jej prodat znovu. Naklady na postovne a pripadne balne dle meho vracet nemusi. Tohle by naopak rozvoji prodeje pres net mohlo vyrazne pomoci, pokud se to podari dostat do povedomi lidi a odboura jejich (opravneny) strach z toho, ze "si objednam neco, co jsem videl jenom na obrazku".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).