Vlákno názorů k článku Nekupujte zajíce v pytli od Miroslav Minařík - Chystáme se udělat drobný prodej pro naše čtenáře,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2001 11:45

    Miroslav Minařík (neregistrovaný)
    Chystáme se udělat drobný prodej pro naše čtenáře, ale musím přiznat, že jsem nevěděl, že zákon bude chránit i slabomyslné! To tedy raději odbornou literaturu a normy prodávat nebudeme protože zrovna v našem případě by se u nás dveře netrhly!
    Norma je drahá, my to pošleme zákazníkovi aby nalistoval pasáž kterou potřebuje a s diky nám ji vrátí. To snad nikdo nemyslí vážně? Nebo naopak je to výborný způsob nelegálního šíření ČSN!
  • 15. 6. 2001 14:24

    Pavel Knapp (neregistrovaný)
    Díky za objektivní reakci. Upřímně řečeno, jsem zvědavý, jak se k tomuto faktu Sdružení obrany spotřebitelů ČR postaví - poškodit, byť nevědomky, obchodníka tímto způsobem je velmi snadné, zveřejnit omluvu a přiznat chybu v široce medializovaném testu o dost těžší.
  • 15. 6. 2001 14:19

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Proč? Jestli ten člověk opravdu pouze vložil knihu do "košíku" a nepotvrdil objednávku, je zjevně vina na jeho straně. Spíš bych odsuzoval e-shop, kde tomu tak není.
  • 15. 6. 2001 13:15

    MK (neregistrovaný)
    Pozadali jsme o vyjadreni organizaci, ktera test delala s zadosti o opravu testovych vysledku s prihlednutim prave k tomu, ze neprovedli nakup korektne. Coz zvladne bez problemu nekolik tisic zakazniku mesícne, takze chyba je u testera, ne u nas.

    Tomu rikam ukazkove pohrdani zakaznikem. Jeste, ze mame ten Amazon.

  • 15. 6. 2001 12:28

    Daniela Kalná (neregistrovaný)
    Musim zde reagovat na test internetovych obchodu, o kterem je tento clanek.
    Konkretne Vltava.cz z tohoto testu nevysla nejlepe a to ze dvou duvodu:
    1) spatne uvedena doba moznosti vraceni zbozi
    2) nedodani zbozi

    ad 1) Tato chyba byla pravdiva, opravdu jsme meli na nasich strankach uvedenu dobu vraceni zbozi do 3 dnu. Nicmene v praxi je situace takova, ze zbozi (pokud je v poradku a v neporusenem originalnim obalu) po domluve se zakaznikem prevezmeme zpet v jakekoliv casove lhute a zakaznikovi vratime penize, pripadne si vybere zbozi jine. Money Back mame na Vltave jiz od jejiho vzniku, aniz by tuto povinnost ukladal zakon. Tato chyba v textu je jiz opravena a vsem se velice omlouvam.

    ad 2) Clovek, ktery delal objednavku (a ktery tedy testoval internetove obchody), bohuzel objednavkovy proces nedokoncil. Zbozi, presneji knihu "Evropska unie a zivotni prostredi" ma stale v kosiku a ceka na potvrzeni objednavky. Nemuzeme vyexpedovat zbozi, ktere neni objednano, ac jej mame skladem a objednavka by byla vyrizena do 48 hodin. Zvlastni je, ze danemu testerovi nevadilo hned nekolik skutecnosti: ... neprisel potvrzujici mail, na strankach Vltavy dana objednavka vubec neni k videni (protoze neexistuje), a jednoznacne nema cislo objednavky.

    Pozadali jsme o vyjadreni organizaci, ktera test delala s zadosti o opravu testovych vysledku s prihlednutim prave k tomu, ze neprovedli nakup korektne. Coz zvladne bez problemu nekolik tisic zakazniku mesícne, takze chyba je u testera, ne u nas.

    Daniela Kalna
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).