Nemocnice nevyužívají Facebook dostatečně

1. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Ze studie , kterou provedly Verasoni AhHa! a Simon Associates Management Consultants na vzorku 120 amerických nemocnic, vyplývá, že většina amerických nemocnic má sice na Facebooku své stránky, ale nedostatečně využívá jejich potenciálu. Pouze 8 ze 120 nemocnic má na FB více jak 10 tisíc fanoušků. Méně než 40 procent nemocnic zveřejňuje obsah každý den, méně než 50 procent využívá FB kalendář událostí pro podporu pořádaných akcí. Většina nemocnic také nemá své diskusní fórum, které je mezi…

Ze studie , kterou provedly Verasoni AhHa! a Simon Associates Management Consultants na vzorku 120 amerických nemocnic, vyplývá, že většina amerických nemocnic má sice na Facebooku své stránky, ale nedostatečně využívá jejich potenciálu. Pouze 8 ze 120 nemocnic má na FB více jak 10 tisíc fanoušků. Méně než 40 procent nemocnic zveřejňuje obsah každý den, méně než 50 procent využívá FB kalendář událostí pro podporu pořádaných akcí. Většina nemocnic také nemá své diskusní fórum, které je mezi uživateli FB velmi oblíbené.

České nemocnice zatím příliš velkou aktivitu na Facebooku nevykazují. Většina z nich na FB vůbec není, případně jsou na této sociální síti přítomny pouze prostřednictvím neoficiálních stránek.

Autor článku

Autor je sociolog, odborný publicista, poradce, a lektor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).