Rozpor je mezi tím, co si myslí nijak ČSFD nepolíbený autor, že zajímá registrované uživatele, a tím, co je skutečně zajímá. Taky jsem několik let registrovaný uživatel, a vím poměrně přesně, o čem se tam (léta) diskutuje, a co chtějí (především) i ostatní registrovaní uživatelé. Tyto nesmysly určitě ne (nezmínil to tam nikdo nikdy).
Ad 2. A kdo mluví o menu? To ať je klidně pevné. Ale když autor článku píše, jak se přizpůsobí zájmům registrovaných uživatelů (a například explicitně u TV programu), čekal bych, že půjdou alespoň některé bloky na frontpage schovat. Nejdou. Takže tady je zjevný rozpor mezi tím co je psáno a co je dáno ;-)
Z pohledu nekrátko registrovaného uživatele:
Ad 2. Pevné menu je úmyslné, a nikdo to, co ho nezajímá, nemusí používat. I tak se samozřejmě dá skrýt vlastním stylopisem, a podle mě se nikdo s tak zbytečnou funkcí, jako je přizpůsobování, dělat nebude, když je mnoho jiných věcí, po kterých uživatelé volají, a ty nejsou (i když jsou i jiné, po kterých uživatelé nevolali).
Ad 3. Tato funkce existuje, jmenuje se Budíček, resp. Chci vidět. Všichni doufají, že se bude ještě trochu vyvíjet, ale to viz poslední věta Ad 2. Uživatelská přání (a jejich plnění, vůbec reakce na ně apod.) jsou kategorie sama pro sebe, a kdo se do tamních diskuzních fór trochu začte, pochopí, o čem je řeč, rozpitvávat to tu je otázka spíš elaborátu nebo slohové práce, než alespoň relativně krátkého komentáře (který nicméně zní: To co řekne ó nejvyšší, bude, to co neřekne, nebude. To co chtějí nebo nechtějí uživatelé je bezvýznamné. Tečka.).
Ad 5. Mobilní verze existuje, a i ze mně neznámého důvodu se jedná o samostatnou verzi pro daný mobilní OS, a nikoliv o plnohodnotný web, jen s odlišným stylopisem. Tedy spousta práce navíc, ale třeba je to jakýsi standard, samostatné aplikace pro to (Android), ono (Mac) nebo tamto (Windows Phone) má spousta webů, a třeba je to i k něčemu dobré (byť paradoxně s plnohotnotným webem už má problém pramálo mobilních prohlížečů, a problém je zatím spíše s pojetím datových tarifů – ale jak již bylo řečeno, stylopis se dá přizpůsobit nejen obrazovce, ale datové skromnosti, a hned jde objem o desítky procent dolů, takže samostatné aplikace stejně brzy vymizí v propadlišti dějin, a to i s ohledem na nové pojetí ajaxu a HTML5).
Ad 6. Pokud budou zapojeny sociální sítě v míře nemalé, bude to jedině hrob. ČSFD se (předpokládám, že úmyslně) od nich zatím distancuje, a podle mě dělá dobře. Maximálně by to mohla být možnost (se tak přihlásit, nebo se přihlásit na odběr toho a onoho), ale jinak by to tento server (taktéž sociální, ale samostatně) pomalu zabilo (protože spousta tamních uživatelů věci jako Facebook nenávidí).
Ad 7. V diskuzích bylo mnohokrát přetřásáno, a nestalo se vůbec nic. Dovolím si k tomu volně ocitovat jednoho uživatele z nějaké diskuze na jiném serveru "Adblock je jenom odpověď na aroganci firem jako je živě nebo čsfd. Nikdy mě nenapadlo blokovat reklamy, ale v tu chvíli, kdy to přesáhne určitou mez, tak je to váš problém a vy za něj zaplatíte.".