Správný HTML e-mail vypadá tak, že obsahuje obě verze (HTML i textovou) -- a poštovní klient si vybere, čemu rozumí (případně to může v preferencích ovlivnit uživatel). Odkazovaný e-mail v článku je zjevně HTML verze, takže tam by nebyl problém odkaz pojmenovat jinak.
Plný odkaz je tam podle mne z jiného důvodu. Nějak se traduje, že v některých e-mailových klientech nejde na potvrzovací odkazy kliknout a je nutné je zkopírovat přes schránku. Někde to řeší tak, že je odkaz uveden dvakrát (jednou klikací s hezkým textem, podruhé jen jako text), případně se potvrzovací kód uvádí samostatně. Mne by spíš zajímalo, z čeho tohle přesvědčení o neklikatelnosti odkazů vychází -- není to dnes už jen legenda?
Domnívám se, že je stále lepší umístit odkaz na potvrzení e-mailu v textové podobě, protože i dnes, v moderním světě, mnoho lidí nepříjmá HTML e-maily.
U těchto lidí by takové skrytí odkazu vedlo pouze k nemožnosti (pro laika) potvrdit registraci.
Sám ze svých aplikací takové potvrzovací e-maily zasílám výhradně jako prostý text.