Vlákno názorů k článku Není UX jako UX: Prosím tě kámo, nemohl bys mi něco vystavit na Aukru? od martin - jeto realita - dochazi napr k tomu, ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2013 16:53

    martin (neregistrovaný)

    jeto realita - dochazi napr k tomu, ze dlouhy odkaz se rozdeli na dva radky a bohuzel i fyzicky prestava byt jednim odkazem.... a ten jeho kus pak vede jinam, nez vest ma

  • 4. 8. 2013 9:14

    Filip Jirsák

    Správný HTML e-mail vypadá tak, že obsahuje obě verze (HTML i textovou) -- a poštovní klient si vybere, čemu rozumí (případně to může v preferencích ovlivnit uživatel). Odkazovaný e-mail v článku je zjevně HTML verze, takže tam by nebyl problém odkaz pojmenovat jinak.

    Plný odkaz je tam podle mne z jiného důvodu. Nějak se traduje, že v některých e-mailových klientech nejde na potvrzovací odkazy kliknout a je nutné je zkopírovat přes schránku. Někde to řeší tak, že je odkaz uveden dvakrát (jednou klikací s hezkým textem, podruhé jen jako text), případně se potvrzovací kód uvádí samostatně. Mne by spíš zajímalo, z čeho tohle přesvědčení o neklikatelnosti odkazů vychází -- není to dnes už jen legenda?

  • 4. 8. 2013 5:00

    Treek (neregistrovaný)

    Domnívám se, že je stále lepší umístit odkaz na potvrzení e-mailu v textové podobě, protože i dnes, v moderním světě, mnoho lidí nepříjmá HTML e-maily.

    U těchto lidí by takové skrytí odkazu vedlo pouze k nemožnosti (pro laika) potvrdit registraci.

    Sám ze svých aplikací takové potvrzovací e-maily zasílám výhradně jako prostý text.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).