Je to trochu jinak: zákazník musí být informován předem o možnosti odstoupit od smlouvy do 14-dnů na zboží zakoupené na dálku. Toto je zákonná povinnost.
To se vztahuje globalne na informace o zbozi (= napriklad chybne/neuplne informace o funkcnosti produktu) tak na informovani, ze pravo na odstoupeni existuje.
"Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní."
hlavně část o možnosti navrácení zboží bez udání důvodu. Některé eshopy toto zmíněno nemají = nenakupuji u nich.
- To je zákonná možnost, takže že to nespecifikují v podmínkách je bezpředmětný...
Vždy si pročtu obchodní podmínky, hlavně část o možnosti navrácení zboží bez udání důvodu. Některé eshopy toto zmíněno nemají = nenakupuji u nich. Na druhou stranu musím říci, že nepatřím k lidem, co si něco objednají a pak to vrátí. Většinou jsem spokojen. Jednou jsem vracel HDD, něco se mi na něm nelíbilo. Prodejce mi vyšel vstříc, vše bez problému. O pár měsíců později jsem u něj kupoval notebook, mám jej dodnes :-) Rád se vrátím tam, kde zákazníkovi vyjdou vstříc...