Vlákno názorů k článku Neodebrali jste objednané zboží? Zaplatíte nám! od Yokotashi - > Slušný obchodník však nevyhrožuje zákazníkovi, ale s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2010 12:24

    Yokotashi (neregistrovaný)
    > Slušný obchodník však nevyhrožuje zákazníkovi, ale s náklady na nevyzvednuté a zrušené objednávky ve své obchodní strategii počítá.

    Jinymi slovy - to, ze si nekteri lide objednavaji a neodebiraji zbozi maji zaplatit ti slusni, kteri zadne problemy nedelaji.
  • 20. 4. 2010 14:40

    tom (neregistrovaný)
    A ze se da takovemu jednani ve vetsine pripadu predejit vas nenapadlo holt pak vyhraje obchodnik ktery nezvedne cenu ale upravi sve interni pochody tak aby takovy problem minimalizoval!
  • 21. 4. 2010 22:41

    Yokotashi (neregistrovaný)
    Super, povidejte ... jak tomu predejit. Docela by se mi to hodilo vedet.

    Diky moc.
  • 22. 4. 2010 13:44

    Miloslav Ponkrác
    Přestat lhát lidem o dobách dodání. Přestan jim lhát o době, kdy zboží reálně dostanou domů. Pokud se náhodou neplánovaně musí posunout termín, což by mělo ve vyjímečných případech – pravdivě je informovat, omluvit se jim, v krajním případě přidat výhodu.

    Vybudovat si tak dobrou pověst.

    Následně dát slevu na platbu předem. Tím motivovat lidi k tomu, aby se rozhodovali vážněji a potvrdili peněženkou objednávku. Ovšem s pověstí českých e-shopů to samozřejmě neudělají, a raději si připlatí za dobírku. Tudíž bez dobré pověsti to nepůjde.

    A následně při opakovaném nepřevzetí dát lidi na interní blacklist a po několika opakováních ověřit závaznost objednávky + platba předem.
  • 22. 4. 2010 16:10

    Yokotashi (neregistrovaný)
    Diky za odpoved.

    > Přestat lhát lidem o dobách dodání. Přestan jim lhát o době, kdy zboží reálně dostanou domů.

    Nikdy jsme nelhali. Co je skladem, to je fyzicky doma. Pokud nekdy dojde k nejakemu omylu, okamzite mailujeme, volame a resime to se zakaznikem (obe zakazky byly prebrany).

    > Pokud se náhodou neplánovaně musí posunout termín, což by mělo ve vyjímečných případech – pravdivě je informovat, omluvit se jim, v krajním případě přidat výhodu.

    Aby se neplanovane nemusel posunout termin uz jsem jel i na hlavni postu. Pokud musi resime to ihned a k obema zakazkam jsme neco pridali.

    > Následně dát slevu na platbu předem. Tím motivovat lidi k tomu, aby se rozhodovali vážněji a potvrdili peněženkou objednávku.

    Mame oddelene postovne a cenu za dobirku. To lze povazovat za slevu pri platbe predem.

    > Ovšem s pověstí českých e-shopů to samozřejmě neudělají, a raději si připlatí za dobírku. Tudíž bez dobré pověsti to nepůjde.

    Nekteri udelaji, nekteri ne.

    > A následně při opakovaném nepřevzetí dát lidi na interní blacklist a po několika opakováních ověřit závaznost objednávky + platba předem.

    To zni jako dobry napad, ale neresi to prvni neprevzeti.

    Nu - mame to zarizene presne tak, jak pisete a i tak uz mame 4 neprebrane zakazky. Co dal jeste udelat, aby k tomu nedochazelo? Diky za vsechny rady.

    Zatim jsme pokutu za neprevzeti zakazky nezavedli, protoze teprve delame statistiku, zda to bude nutne, ale pokud ji nezavedeme, budeme asi muset zvysit cenu za dobirku, coz mi prijde dost unfair k lidem, kteri zakazky normalne prebiraji.
  • 27. 4. 2010 23:04

    Yokotashi (neregistrovaný)
    Jak je videt, povidat o uprovovani internich pochodu je snadne, ale jak prijde na realny problem, tak se k tomu najednou nikdo nema ... typicke.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).