Vlákno názorů k článku Neodebrali jste objednané zboží? Zaplatíte nám! od lobo - cely tento problem je podla mna v tom...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2010 16:45

    lobo (neregistrovaný)
    cely tento problem je podla mna v tom ze sa posielaju veci na dobierku

    pri platbe kreditkou je vacsina tychto problemov automaticky vyriesena..
    * identita zakaznika - zaplatil svojou kartou takze je velmi nepravdepodobne ze by islo o niekoho ineho
    * platba za nevyzdvihnutu zasielku - obchodnik moze stiahnut z kreditky prislusny poplatok
    * nespokojny zakaznik, nedodanie tovaru - chargeback na kreditke
  • 20. 4. 2010 16:58

    Miloslav Ponkrác
    Ale to je celý problém.

    Obchodníci zcela právem nesou to co si nadrobili.

    Lžou, lžou a lžou. Lžou o době dodání, to především. Můj první nákup notebooku elektronicky byl o tom, že mi ho chtěli dodat za 2 měsíce. 3 týdny po objednávce jsme jim napsal a osobně jsem mluvil s jejich obchodníkem – buť mi ho do týdne dodáte (tedy po měsíci od objednávky), nebo to stornujte. Později, než po týdnu to nepřevezmu. Jaké bylo moje překvapení, když po 2 měsících mě sháněla PPL s notebookem, který jsem poslal šupem zpátky.

    Od té doby nikdy pokud možno neplatím předem. Kdyby si obchody pěstovaly serióznější jméno, rád bych jim platil předem převodem, či jinam. Tím pádem by se fake objednávky objevovaly minimálně, prostě by se platilo předem.

    Prostě e-shopy platí za to, že lžou a ztráty způsobené nepřevezmutím jsou z notné části daň za lhaní o dodání a neuvěřiteln dlouhá dodání zboží. Takže obchodník neplatí při neodebrání zboží jen za zákazníka, ale v zásadě si tak platí za lži, které o dodání zboží v minulosti rozšiřoval.

    Osobně jsem si našel obchody, kde jsem ochoten platit i předem, ale nikdo to po mně nechce. Vždy se mnou jednaly férově, a když se něco mělo protáhnout, nemlžily a řekli na rovinu.

    Takže znovu říkám, obchodníci platí za lži. Za špatné jméno, které si lžemi udělali.
  • 20. 4. 2010 17:54

    anonymní
    Problem je, ze tohle v CR NEFUNGUJE. Storno platby kartou je horor na 1/2 roku behani do banky a zpet. Navic jste prakticky vzdy v dukazni nouzi = nemate prakticky jak dokazat, ze je vas pozadavek opravneny. V cizine to funguje opacne, neopravnenost pozadavku musi prokazovat prodejce.

    BTW: Stazeni neautorizovane platby = 10+MKc pokuty (min tusim do smluv ani nedavaj) + prakticky okamzity znemozneni jakychkoli karetnich operaci v cele CR. Obchodnik si nemuze stahnout to, co mu zakaznik neautorizuje, navic jen idiot pouziva na netu nezamykanou kartu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).