Vlákno názorů k článku Neodebrali jste objednané zboží? Zaplatíte nám! od hujer - (diskusi jsem necetl, mozna to tu uz nekdo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 4. 2010 6:54

    hujer (neregistrovaný)
    (diskusi jsem necetl, mozna to tu uz nekdo uvedl)

    V objednavce je casto policko poznamka. Do te uvedu napr. "objednavka je zavazna jen pokud dojde k odeslani zbozi do X.Y. (typicky tam pisu do dvou dnu, zejmena pokud tvrdi, ze je to na sklade). V pripade, ze nejste schopni do teto doby zbozi odeslat, povazujte objednavku za zrusenou".

    Protoze dodavam text, obchod ani ja nejsme objednavkou vazani, dokud to obchod nepotvrdi. A pokud keca o tom, co ma na sklade, pripadne to proste nema, tak nedoslo k uzavreni smlouvy, a nema za co uctovat penale.

    Pravnici by tam mozna jeste dodali k terminu slovo fixne. Me to takto uz nekolikrat zafungovalo, objednavka do dne zrusena nebo do daneho terminu expedovana s potvrzenim.
  • 21. 4. 2010 8:26

    zdenek (neregistrovaný)
    Já podobnou formulku používám taky a považuji to za dobrou prevenci případných dalších sporů - zejména v okamžiku, kdy něco potřebuji v konkrétní lhůtě a ne v "přiměřené" :-)
  • 21. 4. 2010 15:40

    cc (neregistrovaný)
    Ale proti tomu jako provozovatel eshopu absolutně nic nemám.
    Tady je to jasné a i pro nás lepší.
    Jde o zákazníky, kteří si objednají, vy jim to ten den pošlete a oni to nepřevezmou. Někteří i opakovaně. Máme na to samozřejmě svůj vlastní (nezveřejňujeme jej!) black list - více než 2x nepřevzato, požadujeme platbu předem. Ještě se nestalo, že by nám někdo z takovýchto zákazníků odpověděl.
    Samozřejmě se může stát, že zboží někdo nepřevzal z objektivních důvodů. Potom po dohodě posíláme zboží znovu i na naše náklady, byť už je zisk u levných zásilek téměř na 0.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).