Ty jeden hloupej Slabý spamere, běž už se svým ulhaným Deredesem do ...
Šíříš na internetu jenom lži a ty tvoje služby zdarma jsou jen další špína a hnus! Nabízíš to zdarma, pošleš dva koresponďáky a pak vymáháš "nutné náklady"! Špíno! Dvakrát ulepeně blekotat v Černých ovcích ti nestačilo?
No nám se bohužel vracejí i telefonicky ověřené zásilky a to z různých důvodů: zákazník si to rozmyslel, zapoměl vyzvednout na poště nebo nedostal oznámení o uložení zásilky
(obchodní balíky české pošty) apod.
S tim zákonem je to tak, že v soukromoprávních vztazích si subjekty právních vztahů mohou sjednat odlišnou úpravu kromě tzv. kogentních ustanovení zákona, od kterých se nelze odchýlit.
Absolutní souhlas! DEREDES je firma, která nic neumí vymoci, protože jsou neschooní a prolhaní. Taky jsem měl s nima tu čest a chtěli za odstoupení ve věci, kdy absolutně nic neudělali, 2000,- a tak jsem je tak poslal do p®dele, že měli jen vyvalený bulvy! DEREDES NEBRAT!!! VARUJI!
A jen tak mimochodem, pripadnym sdelovanim osobnich udaju zakazniku jinemu komercnimu subjektu se dopoustite trestneho cinu. Sem zvedav, zda by soud vyhodnotil neprevzeti zasilky jako zavaznejsi precin nez toto.
Osobne se mi libi reseni, kdyz nakupujici uvede telefonni cislo a prodejce si overi, ze zakaznik ma opravdu o zbozi zajem a ze si ho objednal. Samozrejme pouze pri prvni objednavce, pokud jeste tato osoba nenakupovala. Pote uz prodejce overovat nemusi, protoze uz nakupujiciho zna.
Tim se zamezi vtipkum objednani na nekoho jineho a zaroven tak zakaznika ujisti, ze jeho objednavka je zavazna.
Dalsi vec je, ze by mel prodejce vcas informovat zakaznika, pokud by se dodani zpozdilo a pripadne s nim domluvit alternativu nebo zruseni objednavky.
Ha ha ha todle je na žalobu předávat komukoli osobní údaje je trestné a žádné vaše podmínky nejsou a to opakuji nejsou nadřazeny zákonem.
A můžete zase brečet v televizi jak ste chudáček... pokud se snižujete k nelegálním praktikám nejste chudáček jste de bílek
Zmetku Slaby, ty mas jeste odvahu porad vylezat? Tvuj pripad je prikladem naprosto zparchanteleho podnikatelskeho prostredi v CR, v normalni civilizovane zemi nejen ze uz bys nemel zadne opravneni k podnikani, ale jeste bys za sve podvody brucel! Tfujtajxl!
NO A CO..? Prodejce využívá e-shop, přináší mu to vyšší příjmy, jelikož je to trend, má záběr na větším území, než kdyby seděl v kamenném krámu, snižuje mu to náklady na provoz firmy. No a cenou za toto je právě to, že si zákazník objednané zboží nepřevezme. A ztráty z toho nejsou nijak velké, byly uvedeny v absolutních částkách, ale podle mne to bude minimální % z obratu. Takže, až mne začne nějaký e-shop otravovat, že chce uhradit i poštovné za nepřevzanou zásilku, popř. ještě nějakou smluvní pokutu, tak adios pánové a jdu jinam...
My jsme to v našem eshopu vyřešili vkladem do obchodních podmínek, že poštovné a náklady hradí objednávající, což je samozřejmě nadřazené občanskému zákonu a následně pak využíváme sllužbu FAIR-COD http://www.fair-cod.cz/ .
Dá se říct, že zrušené dobírky nemáme. Škoda, že tato varianta chybí v článku. Doporučuji doplnit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).