Vlákno názorů k článku Neodebrané zboží stojí e-shopy statisíce od Esctoday - Zakladni problem je, ze zbozi chodi pozde. Kdyz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2008 13:40

    Esctoday (neregistrovaný)
    Zakladni problem je, ze zbozi chodi pozde. Kdyz si neco objednam a pise se tam, ze mi to ma dojit do 3 dnu a dojde mi to po dvou tydnech, tak at se nedivi, ze si to nevyzvednu. Ale oni misto toho, aby zlepsili kvalitu distribuce radsi vymejslej opatreni, kterymi akorat buzerujou slusny lidi.
  • 16. 6. 2008 14:06

    anonymní
    To je přesně ono. Nejednou se mi stalo, že došlo k situacím podobným těmto (reálná zkušenost, nic vymyšleného):
    1. Alza.cz
    V pondělí objednávám zboží s tím, že ho v pátek odpoledne potřebuju - je to dárek k narozeninám a oslava bude v pátek večer. Zboží je skladem a expedice slíbená do 24 hodin. To znamená, že nejpozději v úterý to půjde na přepravní službu a do středy to mám doma. Pro jistotu jasně do poznámky dopisuju, že to potřebuju mít ve čtvrtek, nejpozději v pátek doručené.
    Když ani ve čtvrtek nic nedorazilo, začal jsem zjišťovat, co se děje. No prý měli problémy blablabla (tisíc výmluv) a poslat to nestihnou. Horko těžko jsem to sehnal někde jinde, se zbytečnými nervy.
    Na mojí poznámku se samozřejmě vykašlali a přestože bylo jasné, že to nestihnou dodat, nepovažovali za slušné se ozvat.

    2. Datart
    Objednávám zboží před cestou na dovolenou. Volím vyzvednutí na prodejně, protože to mám kousek. V potvrzovacím mailu mám uvedeno, že k vyzvednutí bude do dvou dnů na prodejně. Je to den před odletem, to stíhám.
    Daný den jdu na prodejnu, kterou jsem v objednávce zvolil. Na prodejně nikdo nic neví. Volají na centrálu, prý to přijde pozítří. Začínám vařit. Ukazuji mail, kde je napsáno, že zboží bude do dvou dnů na prodejně. Naprosto unikátní výmluva: "Za to my nemůžeme, to posílá automat". Tak jsem se zeptal, když to místo nich dělá automat, jestli ten automat je tak debilní, zda ze systému nepozná, že zboží na prodejně ještě není. To prý pozná. Na otázku, proč tedy ten AUTOMAT neposlal mail, že slíbený termín nestíhají, ať se neobtěžuji a koupím si to jinde, je jen pokrčení rameny.

    Zkušenost s Vltavou, kde zboží "dostupné do měsíce" nedorazilo vůbec a nikdy to nikoho nezajímalo, asi už nepřekvapí. Dokud budou e-shopy i poměrně zavedených značek fungovat tak, jako jsem zažil na vlastní kůži a popsal výše, budou zákazníci zboží objednávat z více obchodů najednou, aby to aspoň od jednoho dostali včas.
  • 16. 6. 2008 17:59

    Radim Hasalík
    Ad Alza) Mám trochu jinou zkušenost. Slíbili mi u nového počítače termín dodání v sobotu, ale ten den to ještě nebylo. Nevzpomínám si už přesně; bylo to myslím až v pondělí.

    Obecně objednávka nového počítače nebyla zcela nejrychlejší, musel jsem hodně urgovat, telefonovat a ověřovat. Sympatické byl i fakt, že prodavač použil Google pro nalezení mého mobilního telefonu a volal mi, aby mi posunutí termínu oznámil.

    Mají toho asi hodně a tyto drobné odychylky oproti termínům lze tolerovat (Vltava.cz je úplně jiná kapitola; slíbené zboží jsem dostal až po urgenci u nového ředitele). Celkově jsem ale byl spokojen, byť je jimi dodaný počítač trochu více hlučnější. Stroj jsem ještě poptával u Mironetu, ale tam mne zcela otrávil neochotný hlas prodavače.

    Svůj nový notebook jsem po této předchozí zkušenosti u Alza.cz už nekupoval přes eShop. Přišel jsem na pobočku, tam mi dobře naladěný prodavač pomohl vybrat vhodný typ, následovalo zaplacení v hotovosti, chvilka čekání a odcházel jsem s novým počítačem. Pokud na něco spěcháte, doporučuji volit tento postup - přímo na místě vám řeknou, co je a není skladem. Tento nákup byl zhruba do hodiny včetně čekání, placení, montáže další paměti a vyzvednutí.

    Datart) Shop neznám. Prodejna je trochu dražší. Hodně záleží, zda člověk narazí na ochotného prodavače. Potřeboval jsem bezdrátovou klávesnici a dotyčný neurvale mávnul směrem ke klávesnicím, přestože bylo vidět, že chci doporučení. Šel jsem proto tehdy ke konkurenci. Jindy jsem ale nakoupil diktafon a ještě nějaké drobnosti. Datart je u mne typický prodejce, který zaspal dobu a snaží se to eShopem dohnat.
  • 16. 6. 2008 23:52

    Tomplee (neregistrovaný)
    Moje zkušenost je s datartem i s alza výborná. Na alza VŽDY co jsem objednal a bylo skladem - desítky objednávek - expedovali ještě týž den - vždy platím online kartou.
    Objednávku v datartu jsem ověřil telefonicky, kde mi i řekli přesný stav skladu - platba kartou při dodání řidiči - super služba, to má snad jen datart a cityshop.
    Kupuji jen na eshopech, které umožňují platbu kartou, ostatní ať jdou s dobírkou někam.
  • 17. 6. 2008 11:12

    Adam (neregistrovaný)
    "Já mám rád řízky, Ti co mají rádi kuřecí stehna, ať jdou někam..." :-)))
  • 18. 6. 2008 10:37

    anonymní
    Tak přidám další zkušenost. Dotázal jsem se včera u Foto Škoda na dostupnost zboží. Večer jsem dostal informaci, že je již skladem. Udělal jsem objednávku, zaplatil e-bankou předem s tím, že si to dnes dopoledne vyzvednu.
    Ráno mi přišel mail, ať jim zavolám (!). Dodám, že telefon na mně mají. Když jsem zavolal, tak jsem se dozvěděl, že to skladem není, že mně informovali špatně.
    No a teď mi řekněte - to mám vždy takovou smůlu nebo stav e-shopů v ČR je naprosto zoufalý, když z každou druhou objednávkou bývají problémy?
  • 17. 6. 2008 11:14

    Adam (neregistrovaný)
    Myslím, že případ, který popisujete, není předmětem článku...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).