"Pokud si spotřebitel zboží objedná a pak si je nevyzvedne, jde o porušení smlouvy a podnikatel má plné právo na něm následně vymáhat náhradu škody," upozorňuje Picková
Tak ja asi pani Pickove i panu Krivankovi z DVDedice.cz objednam nejaky pekny darek na dobirku. Pracku? Lednicku? Nebo jen 10 DVD?
To nevim co k tomu koho motivuje, ale kdyz se nejaky takovy vtipalek najde, tak potom vymahat od obeti nahradu za nevyzvednutou dobirku, to mi prijde nemoralni
ale bavime se prece o tom, ze neco objednate a pak si to nevyzvednete. v prvnim prispevku sam uvadite kopii textu: "Pokud si spotřebitel zboží objedná a pak si je nevyzvedne,..." a ted zacnete menit kontext diskuze na to, kdyz to udela nekdo naschval. to jste mel konkretizovat na pocatku.
Ja si kdysi objednal nejake zbozi, ktere jsem si nedopatrenim nevyzvedl. A co se nestalo? Prodejce zacal po me pozadovat nejenom naklady na postovne a balne, ale take jakysi stornopoplatek ve vysi 200 Kc, o kterem tehy nemel v obchodnich podnikach ani slovo (ted uz ho tam ma :-).
Postovne a balne jsem uhradil, ale o ten stornopoplatek jsem se se nim dohadoval jeste tyden, protoze o nejakem uhrazeni nemohla byt tehdy ani rec, coz prodejce nebyl schopen pochopit. Nic jsem mu nedal, a prodejce si to vyresil po svem - k memu uzivatelskemu uctu pripsal poznamku +200 Kc.
Vysledkem je, ze dalsi objednavky v cene kolem 12 tisic pro zname jsem proste zrealizoval uplne nekde jinde. A planuju v tom pokracovat.