Takže podle zástupců volného je stav našeho ADSL dobrý a neí co zlepšovat? J8 mám od Volného 3M/128k s 6GB dat (při překročení připlácím další 3GB za 250Kč). Při dnešní nabídce datových limitů je to bída, ale nemám na vybranou, můžu jen setrvat, nebo jít na nižší rychlost 2M s 12GB s penalizací za snížení rychlosti 1200Kč, nebo přejít na 4M s 24GB s vyší měsíční platbou (o cca 180Kč). Nic z uvedeného mi nevyhovuje a datový limit mi Volný (parchant jeden) odmítá zvednout. Už zvažuji, že od něj po 3 letech odejdu a přejdu např. na 2M od O2 (brrr), jen tak se vyhnu poplatku za snížení rychlosti. Ale asi počkám, třeba se letos pohnou ledy.
Měl jsem přesně stejný problém - 3 Mbit a 6GB dat. Když jsem žádal o navýšení limitu, bylo mi opakovaně sdělováno, že tento produkt marketingové oddělení zrušilo a již se nebude nabízet. Protože je u nás max. možná rychlost právě 3 Mbit, rozhodl jsem se downgradovat na 2Mbit s 12 GB datového limitu. Žádný poplatek za downgrade jsem neplatil, jen mi přišla nová smlouva na 12 měsíců.
no jo, ale při volbě "změna rychlosti na 2M" mi to vyhodí u správě tu platbu 990Kč bez DPH jako poplatek za snížení rychlosti.
Spoléhat na čest Volného nebudu, protože ač O2 3M s limitem 18GB ve velkoobchodní nabídce má, Volný stávající zákazníky odstřelil,tuto rychlost bojkotuje.
Zatím co já musím limit navýšit o 3GB za 199 bez DPH , ač se běžně nabízí navýšení 1GB za cca 25-40Kč (v prosinci se povedlo synovi 2x přešvihnout limit, napřed hranici 6GB a pak i hranici 9GB, tj. celkem 6GB navíc za děsných 490Kč s DPH).
Na jejich serióznost se prostě spoléhat nedá.