Já jsem s RB udělal zkušenost v loňském roce. V jejích "péči" jsem se ocitl nedobrovolné, automatickým přechodem z E-banky. RB změnila v loňském roce v létě naprosto zásadním způsobem své podmínky (původně když na účet přišlo za měsíc 40 tis. Kč nebo více, platily se pouze poplatky za příchozí a odchozí platby, tento limit byl zvýšen na tuším 110 tis. Kč). Změna se nikde neobjevila, tudíž jsem ji nezaregistroval, až po 2 měsících jsem si všiml, že mě banka strhává měsíčně 289 Kč za vedení účtu !!!!! Přitom jsem za měsíc prováděl pouze cca 5-8 plateb. Okamžitě jsem volal na infolinku RB, operátorka hledala asi 10 min., než mně byla schopna sdělit důvod této platby. Je to hnus a jedinou možnou reakcí bylo okamžité zrušení účtu. Teď mám osobní i podnikatelský účet u m-Bank, pro moje účely naprosto dostačující, neplatím vůbec žádné poplatky a funguje vše bez problémů.
"(původně když na účet přišlo za měsíc 40 tis. Kč nebo více, platily se pouze poplatky za příchozí a odchozí platby, tento limit byl zvýšen na tuším 110 tis. Kč)"
Mluvi o firemnim uctu, stalo se mi totez, abych ho mohl mit bez poplatku, tak sem si musel nejen zmenit typ uctu, ale objednat k nemu platebni kartu, kterou sice nanic nepotrebuju, ale musim mit alespon 3 sluzby (jo a je to tusim tak ze kreditni obrat muzi byt 50+ a zaroven musi byt na ucte 200k+ nebo musi byt kreditni obrat pres tech 100k). A presne jak pise, zadna informace ze se neco takoveho chysta nedorazila.
Nerad vam kazim radost (ze by jste byl nastrcena ovce od mBank?), ale pokud se bavime o osobnich uctech, tak ten limit pro NEJVYSSI premiovy program je 30tis .
Tady šlo o podnikatelské konto - bylo to 45k a zvedli to na 200k (pokud člověk nemá termínovaný vklad nebo nějaký další produkt). Taky jsem ten účet zrušil.