Vlákno názorů k článku Nestřílejte specialisty aneb Co způsobilo rozsáhlý databázový výpadek v Alza.cz od nhlfan - no neviem ci pracujes v hornej dolnej, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2018 23:59

    nhlfan (neregistrovaný)

    no neviem ci pracujes v hornej dolnej, ale engineer sa bezne hovori technickemu supportu v Oracle alebo Microsoft. Podpora Microsoft je velmi zla,ked clovek najde bug v sql serveri... ma casto smolu.

  • 12. 7. 2018 14:03

    Bez  přezdívky

    Řešili jsme něco podobného. MS zajímá kolik uživatelů/zákazníků chyba postihuje. U nás šlo u o tisíce lidí, desítky firem.
    Oprava byla vydána v následujícím SQL CU.

  • 12. 7. 2018 9:02

    MasoxCZ (neregistrovaný)

    Hehe, s kolegou jsme kdysi v souvislosti s něčím objevili dost blbou a nepříjemnou chybu v mechanismu connection poolingu ODBC do SQL serveru, projevující se tím, že na 2000kách po nějaké době provozu (resp po nějakém objemu dat proteklých spojením) otevřená spojení skrz ODBC do MSSQL7 s aktivním connectionpoolingem prostě vytuhla a přestala vracet výsledky dotazů. Já na to narazil, zjistil jak to zreplikovat, a on vyzkoumal v čem ta chyba přesně spočívala.
    Že tam ta chyba skutečně je potvrdili do 48ti hodin, ale prohlásili, že by oprava byla moc velký zásah, a že jelikož si nikdo další nestěžoval, tak že to tedy bude řešit až příští verze. A bylo to tam ještě ve 2008R2.

  • 11. 7. 2018 21:36

    lzap (neregistrovaný)

    Pracuju pro nejmenovanou firmu v oblati open-source která dodává operační systém, aplikační stack, middleware no prostě všechno, podobně jako Microsoft. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že platící zákazník se relativně rychle probojuje až k lidem, kteří ten software píší - tedy až k softwarovým inženýrům jak se nám moderně říká. A to jsou normální zákazníci co mají obyčejný support 24/5 nebo 24/7. Vím to, protože se s nima občas vídám (máme sem tam nějaký ten bug to se stane :-) - a to máme několikaúrovňovou podporu.

    Ještě jsem nikdy neznal nikoho za ta léta v IT, který by se dovolal nebo pro-emailoval k programátorovi v Microsoftu. Protože mezi zákazníkem a Microsoftem existuje tuna resellerů a aby vůbec v Microsoftu řešili nějaké tickety, člověk musí platit nehorázné peníze za "super prémium podporu". Podobnou zkušenost mám s vendory IBM nebo Tibco - pracoval jsem na "druhé straně" a snažil se dovolat z holandské mezinárodní firmy v oblasti Telco. Kdepak, problém jsem vyřešil disassemblací java bytekódu a patchem binárního souboru.

    Dodavatele softwaru je třeba si vybírat také podle hlediska "až nastane průser". Bohužel se taková věc špatně vyhodnocuje předem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).