Vlákno názorů k článku Netflix: Reklamy nesmí uživatele odradit, nejlepší řešení nabídl Microsoft od Jehovista - Serialy, kvuli kterym jsem si netflix predplatil postupne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2022 10:58

    Jehovista

    Serialy, kvuli kterym jsem si netflix predplatil postupne mizi z nabidky. Kdyz tam chce clovek neco vyhledat, tak to nenapise, ze to (uz) nemaji, ale cpou mi svou tvorbu, o kterou nemam zajem. Managerum se velmi hodi krize, na kterou mohou hazet sve neuspechy, ale ono to mozna bude trochu jinak.

  • 23. 8. 2022 10:42

    Jehovista

    Faktem je, ze nabidka na Netflixu se v poslednich par letech hodne zhorsila. Me je celkem jedno, co za tim stoji. Me zajimaji tak ctyri serialy a par filmu za rok. Kdyz bylo vse na Netflixu, prislo mi to jako dobra nabidka. Pet sluzeb ale platit a opecovavat nebudu.

  • 23. 8. 2022 9:57

    RRŠ

    To zúžení nabídky (alespoň co se filmů týká, u seriálů nemím přehled, to není můj obor) bych jim tak úplně nevyčítal, to si HBO/WB nebo Disney stahují obsah pro své platformy, aby byl exkluzivní.
    Ono asi bude pár (desítek?) let trvat, než velká studia pochopí, že vázat si diváky na exkluzivitu není ta správná cesta. Ostatně, tuhle zkušenost už by měli mít, minimálně z dob klasického filmu (promítací sály jednotlivých studií nahradila kina, která si půjčovala filmy bez ohledu na původ) a videopůjčoven (tam ten pokus mít "vlastní síť" měl mnohem kratší výdrž).
    Zatím tomu hází klacky pod nohy cena předplatného a požadavky na cenu za titul v nabídce: Netflix potřebuje mít nakoupeno hodně titulů, aby měl nabídku, ale zároveň diváci tolik neukoukají a předplatné nevynese dost na nákup. Vlastní (nová) tvorba vyjde mnohem levněji a, zejména seriály, udrží předplatitele na další období; staré (byť populární) tituly je potřeba "schovat", aby novinkám nekonkurovaly.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).