Že se Netflixu nelíbí "kamarádi z ulice" je dejme tomu pochopitelné.
Ovšem některé náznaky z jejich testování "omezení" působí tak, že mají snahu omezit i třeba situaci "syn se odstěhoval o kus vedle" či dokonce "dítě na koleji", což už tedy tak úplně korektní není (zejména když ve svých podmínkách jasnou definici domácnosti nemají).
Osobně si myslím, že si v Netflixu moc dobře uvědomují, že jsou na docela tenkém ledě, je to vidět i z reakcí jejich CEO. Právně mohou smlouvy doladit a pak vymáhat cokoli, jenže to taky může skončit další vlnou zrušených předplatných, což by jim situaci spíše zhoršilo. Těch 600 tisíc zrušených předplatných v Americe po posledním (přitom relativně mírném) zvýšení ceny je zřejmě docela děsí...
21. 4. 2022, 12:40 editováno autorem komentáře
Používám HBO Max, Netflix nemám.
Netflix chce jediné: aby klienti dodržovali pravidla. Jen to zatím nějak striktně nevymáhal, což pocítil na penězích. A pocítí to i na úbytku klientů.
Jasně se přece píše: v rámci jedné domácnosti. Což, řekněme u tří kamarádů z jedné ulice jaksi neplatí... Zase to "pravidla platí pro ty druhé.."
Nemám problém zaplatit za to, co využívám. Asi tak.