Těch 50 km by bylo spíš na cestu autem. A tady ("v Polabí") jezdí lidi na kole klidně 20 km na šestou každý den (kolega z podhůří i 35, ale ten to má do práce s kopce; zato po směně šlape do kopečka).
A pro někoho může ten film na Netflixu
být natolik důležitý, že opravdu třeba na měsíc zaplatí předplatné.
Celé je to otázka priorit, vah, které má to které rozhodování pro konkrétního člověka. Zvenku se to rozumně posoudit nedá...
Podle me to rozhodovani je snadne. Pokud potrebuji jet 50km do prace autobusem ktery bere jenom ve predu tak nemam jinou ekonomickou moznost (byt v praci na 6tou moc nedava moznost jet bicyklem 50km nekde lesem). Pokud se chci podivat na film ktery je jenom na netflixu tak to neni nutnost ale rozhodnuti na urovni jestli si dam dnes panaka nebo ne. Pokud jde o 1 film rocne tak mohu vyuzit trial. Pokud je to 1 film tydne pak bych uvazoval o predplatnem.
Tu možnost volby máte v zásadě vždy: místo Netflixu si předplatím jinou službu nebo si dojdu na film do kina, místo autobusem pojedu na kole či dojdu pěšky, místo nákupu v sámošce dojdu do krámku přes ulici nebo na tržnici...
Problém je jen ve chvíli, kdy tu alternativu nemáte: jen Netflix má ten film v nabídce, autobusem musíte jet desítky kilometrů a prší, jen ta sámoška má dobré rohlíky a otevřeno... Pak je to vážení, zda být zásadový, ale za blbce
nebo stáhnout ocas a zařadit se zpátky do davu
.
Autor asi nebude mít možnost udělat relevantní pokus
, protože nejspíš má k disposici (v dosahu) jeden či dva účty, pravděpodobně bez černých pasažérů a bez jakéhokoliv problému či dopadu.
V mém okolí jsou nejspíš desítky uživatelů Netflixu, přesto vím pouze o třech, kteří něco řešili: jeden černý pasažér (student na VŠ, sledující Netflix z domova) si preventivně zřídil VPN, jeden s připojením pouze pomocí LTE řeší, jak prokázat, že se nikam nestěhuje, byť se mu neustále mění připojení, jeden, který je celé léto bytem na chalupě a nehodlá vozit televizi co měsíc (?) domů, aby se mohl koukat na Netflix - a ten nejspíš taky skončí u VPN do domácnosti.
Suma sumárum: pár procent uživatelů problémy řeší, ale tak zlé to není.
Mně osobně to vadí spíš z principu, protože nemám rád, když firma všechny své zákazníky považuje šmahem za vykuky a podvodníky - ať je to Netflix, dopravní podnik (povinné nastupování předními dveřmi a ukazování průkazky řidiči) nebo třeba místní samoobsluha (povinné odkládání tašky s nákupem z jiných obchodů, s rizikem, že ji odnese - záměrně či omylem - někdo jiný).
TVL...No jistě, kvůli otravnému Alzákovi lidé přestanou nakupovat u našeho největšího elektroprodejce. A v den platnosti akčního letáku se hromadí i důchodci před markety jen pro zábavu. Tvé vnímání reality je hodně tristní. No a když to u mě a v okolí funguje s NF nějak, tak to musí být všude stejné.
10. 8. 2023, 11:51 editováno autorem komentáře
Autore ... zkousel jste to nebo jenom opisujete to co oni tvrdi?
Realita je totiz uplne jina. Jednak ten dotaz na "primarni" domacnost, nebo tak nejak, lze preskocit. Dale v mem okoli se jeste nikomu nestalo, ze by sdileni uctu prestalo fungovat.
Tvrdit, ze si lide zakladaji nove ucty klvuli opatreni(ktere navic nefunguje) je ponekud ... lzive ze? Je to stejne, jako kdyz PR oddeleni tvrdi, ze lide prisli nakupovat kvuli jejich otravne reklame.
"Konkrétní čísla neuvedu" === cucam si to zprstu a tvrdim co se po me chce abych tvrdil.
"počet předplatitelů levnějšího tarifu s reklamou zvýšil o sto procent" ... z 0 na 1?