Už i mobilní operátor Vodafone od ledna rozšiřuje seznam webů, jejichž návštěvnost sleduje NetMonitor. Zatím však nikoliv v plném rozsahu. V lednu jsme začali NetMonitorem měřit návštěvnost www.cilichili.cz, on-line verze našeho firemního časopisu a NetMonitorem měříme také internetovou SMS bránu Vodafonu www.vodafonesms.cz. Postupně budeme přidávat další naše webové stránky.
říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.
NetMonitor je projekt Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), jehož členem je Vodafone od září 2008. Část ze svých webových stránek ovšem NetMonitorem nechávají sledovat také konkurenční T-Mobile (weby t-music.cz a t-zones.cz) i Telefónica O2 (portál o2active.cz). Zapojení web stránek společnosti Vodafone je logickým pokračováním dosavadní spolupráce se SPIR. Vzhledem k návštěvnosti a specifickému obsahu tohoto média předpokládám značný zájem inzerentů. Nepochybuji, že budeme s Vodafonem jako mobilním operátorem spolupracovat i na měření mobilního Internetu
, komentuje zapojení Vodafonu do měření NetMonitoru Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR. (Tisková zpráva)