Napsal bych článek o službách, o pořadatelích a jejich kvalitách a českém internetu cestovního ruchu, kde se lidi dozví něco hodnotného, ale o tom, kde kdo z nich co tuneloval (myslím tím zkušenosti) a pak si udělal vlastní firmu, to mi nepřijde dobrý. Je to dost nafouklý, myslím že je to hlavně o kvalitních zaměstnancích a ní o tom, kdo co kde vyžere za "strategické partnerství".
Když se firma moc rychle rozvíjí, je to špatné, nestíhá dělat věci precizně, vydělat si sama na vlastní režii. Aby jsme pak nečetli, jak sice cestovka-pořadatel cest byla pojištěna proti úpadku, ale bohužel měla nenažraného internetového provizního prodejce. Prodejce byl sice největší partner, ale hoodně narostl a investoval cizí miliony do propagace, aby byl největší. No a bum, prodejce nezaplatil za zájezdy pojištěné cestovce, cestovka je bez peněz a klienti bez zájezdů.
Pánové, brzděte! Raději bych četl nejkvalitnější, nejspolehlivější než největší. Místo počtu návštěvníků na internetových stránkách, raději počty opakujících se zákazníků.
Také si myslím, že největší neznamená nejlepší. Přistoupili na spolupráci se slovenskou CK, aby jsme nabídli širší služby, ale myslím si, že přecenili své schopnosti. Komunikace vázne jak s CK, tak mezi CK a zákazníky z naší strany.