Viz níže KH, nejsou to jistě čísla za celý trh. Ale slabinou je zatím spíše chybějící Google, než Facebook, ten toho zase tolik (finančně) v Česku nedělá. Z mnoha důvodů.
SPIR určitě nikoho neignoruje, naopak snaží se zapojit i ta média, o kterých píšete. Touto metodikou alr neumí reklamy na FB a G systém měřit a obávám, se že to ani nepůjde v budoucnosti. Reklamy jsou zobrazovány na jiném principu. Řešením je deklarace výkonu provozovatelem, ale nedělejme si iluze, že s tím provozovatelé výše uvedených médií budou souhlasit. SPIR měří, co lze, všude v prezentacích dat uvádíme, že to není celý trh,ale pouze měřená část.Záleží na mluvčím.
V tabulce nikde nevidím Google a Facebook. Znamená to, že spadají do kolonky "nezapojené"? Pokud si SPIR vážně myslí, že Google + ostatní nezapojení dělají jen 5%, tak mají (slušně řečeno) špatnou metodiku.