Souhlasím, naprosté vyhazování peněz ..... :-( Navíc info o vypínání v DIGI novinách bylo špatné - oblast Plzeň teda určitě. Nevěřím tomu, že by to bylo v jiných oblastech jiné.
Např. napíšou vypínáme vysílač Praděd a v PodOrlicku budou lidi totál nic netušit, co se za tím skrývá.
To jistě. Ovšem to jsou peníze na celou kampaň na celý rok, pro všechny regiony. Když se pak kouknete kolik stojí na Nově odvysílání jednoho reklamního spotu, vyjdou Vám možná tak dva tři spoty na jeden region, kde se bude vypínat. Každá mediální agentura Vám potvrdí, že taková "pidikampaň" má naprosto zanedbatelný divácký zásah. Dva spoty = žádný spot. Vyhozené peníze.
Samozřejmě informovat by měly hlavně televize jichž se to týká. Jenže zatímco ČT si informační spoty platí ze svého, respektive z reklamních příjmů, Nova má představu že za spoty k digitalizaci dostane od Duspivy zaplaceno jako za ostatní reklamu :-(
Hlavní problém kampaně je, že NKS v podstatě neví o čem má diváky informovat. Existuje sice TPP, ale ten skoro nikdo nedodržuje. V tomhle směru jsou to opravdu skoro vyhozené peníze. Informovat by měli ti, kteří mohou TPP reálně naplnit, tedy operátoři a vysílatelé (televize). NKS může informovat jen o událostech, jejichž konání nemůže nijak zaručit, což je pozice s prominutím úplně na h.... Nezávidím jim to. Skoro každý si tu dělá co chce. Nova, O2, Radiokomunikace ...
Přechod k digitálu si udělá kampaň sám, stačí jen spouštět další vysílače podle plánu. Ty miliony bych proinvestoval tedy rozhodně jinak a rozhodně lépe. Ach jo....