On pan Racz není asi jen obchodník, ale i možná několikrát zklamaný prostý příznivec DVB-T. A na druhé straně mu Barrandov dává do rukou argument pro další, možná ještě nerozhodnuté zákazníky, aby si koupili již dnes nové přijímače na satelit nebo pozemák na zbrusu novou stanici, od které mnoho diváků očekává možná nemožné. Takže bych to spíše viděl jako výhodné pro obě strany. Barrandovu se reklamou zajišťuje větší sledovanost a panu Raczovi větší tržby. :-))
To logo je v jinym duchu než logo Novy, ta ho ma celý bílý a trochu průhledný. A to "o" je taky nejaký jiný. Podle mě by to měli trochu sjednotit. Třeba něměcký programy to mají líp řešený, vždy mají logo plus něco: BR - BR alfa, ZDF - ZDF info - ZDF doku.
To logo bych doporucil jeste tak 4x vetsi, aby ho nahodou nekdo neprehledl. Vsichni preci musi vedet ze se divaji na Novu cinemu.
Ted vazne, takhle velke logo maji od zacatku? Tak obrovske mela Nova nekdy v roce 94 kdyz zacinala. Vic rusivejsi logo sem nevidet - az do ted na cinemne.
Vše mi jede, jen když zapnu teletext, tak se můj set-top box (Strong 5126) zasekne a musím ho vytáhnout ze zásuvky. Nikdy mi to u žádného kanálu nedělalo, ale pořád to jsou jen testy :-).
Staci mit set top box, ktery automaticky pri detekci dualu prepne na jeden z kanalu, idealne samozrejme levej, kde se vysila CZ stopa.
Bohuzel hromada low-end boxu dual nedetekuje a pak je to holt "stereo".
Toto byl jeden z duvodu, proc jsem na par mist v mym okoli nastrkal digipal 2 - jeden z tech, ktery s dualem problem nema.
Na přístroji LG mi jede celé EPG z Krašova i z Cukráku, na Di-Way mi jede z Krašova celé EPG, zatímco z Cukráku pouze aktuální a následující pořad (a to i po opětovném naladění). Čili to EPG z Krašova a Cukráku musí být nějak rozdílné.
Tak to je dobrá zpráva, díky! Začíná to tu být zajímavé. Právě jsem dolepil reklamní plakáty na Barrandov TV, které mi sama televize zaslala. Kromě toho mi ještě přibalila desítku promo DVD s mapkou pokrytí signálem. Jde vidět, že se Barrandov snaží. Když jsem loni chtěl po Nově zaslat reklamní promo materiály na Novu Cinemu, trvalo to dost dlouho než se ozvali. Konkurenční boj stanic začíná.