Zajímavý názor, ale v dnešním světě to není jenom o zbytečných reklamních plakátech, protože těch zbytečností je mnohem víc. Nedávno jsem šel koupit máslo a nestačil jsem vyjít z údivu, že když je pár kilometrů ode mě mlékárna, tak to máslo je dovoz z Belgie. Tudíž plýtvání pohonnými hmotami, časem lidí apod. zcela zjevné...
Je na čase něco udělat s mediálním trhem. Obchodní řetězce chrlí tisíce reklamních papírových plagátů a systematicky znečišťují poštovní schránky občanů. Jsou to tisíce tun dřeva "vyhozeného zbytečně". Mediální trh pro televize je finančně slabý. Mělo by se něco udělat pro to, aby pro obchodní řetězce bylo výhodnější investovat do TV reklamy a internetu namísto do papírů. Vždyť ty dnešní papíry taky nejsou zadarmo...Kdo navrhne vhodný a potřebný zákon???