Ale sleduje. Pro komerční TV je ale důležitější důkaz o oslovené skupině diváků řídících tok peněz v domácnosti a ovlivňujících její výdaje. To hlavní je ukousnout si z toho, na stále více kousků děleného, koláče příjmu z reklam to největší sousto. Nakonec je třeba i jedno, zda dětská reklama osloví vnoučata a zaplatí to prarodiče. Hlavně když se kšefty hejbou...
Čísla, čísla, čísla a samozřejmě hodnověrná. To jediné může dokázat jak je to doopravdy. A ne "koláčky" ve stylu pana Železného, kam si každý může vymyslet co se mu zrovna hodí do krámu...
Televizím je ale úplně jedno jestli je to tak doopravdy. Podstatné pro ně je, že jim adekvátně k těm číslům mediálky za tu reklamu opravdu zaplatí :-). Ostatně, lepší čísla nikdo nemá, takže proč by jim ty mediálky věřit neměly?