Televizím je ale úplně jedno jestli je to tak doopravdy. Podstatné pro ně je, že jim adekvátně k těm číslům mediálky za tu reklamu opravdu zaplatí :-). Ostatně, lepší čísla nikdo nemá, takže proč by jim ty mediálky věřit neměly?
Čísla, čísla, čísla a samozřejmě hodnověrná. To jediné může dokázat jak je to doopravdy. A ne "koláčky" ve stylu pana Železného, kam si každý může vymyslet co se mu zrovna hodí do krámu...
Ale sleduje. Pro komerční TV je ale důležitější důkaz o oslovené skupině diváků řídících tok peněz v domácnosti a ovlivňujících její výdaje. To hlavní je ukousnout si z toho, na stále více kousků děleného, koláče příjmu z reklam to největší sousto. Nakonec je třeba i jedno, zda dětská reklama osloví vnoučata a zaplatí to prarodiče. Hlavně když se kšefty hejbou...