Nová legislativa otřese světem médií a marketingu

1. 10. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Internet Info
Na Czech Internet Foru 2021 se podíváme na vývoj reklamního trhu, budoucnost videoobsahu nebo důvěru ve zpravodajství.

Pokud chcete být připraveni a neztratit se v dnešní turbulentní době, přidejte se k nám a 12. října navštivte Czech Internet Forum 2021. Kompletní program a všechny důležité informace najdete na webu konference.

Reklamní a mediální svět prochází výraznými změnami. Některé urychlila covidová pandemie, jiné trvají již delší dobu a významně mění způsob, jakým získáváme informace a konzumujeme média. S odstupem času na vše reaguje evropská legislativa, která chystá jedny z nejzásadnějších úprav pravidel v oblasti médií a marketingu.

Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021

Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Na novou právní úpravu se podíváme s advokátkou na volné noze Petrou Dolejšovou, konkrétně se zaměříme na tato témata:

  • Licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět?
  • Kdy se naopak mediální obsah bude moci i nadále používat bez uděleného souhlasu nebo licence?
  • Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem?
  • Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, YouTube nebo různá fóra? Jaký dopad to bude mít na běžný marketing?
  • Kterých platforem a společností se změny naopak týkat nebudou?
  • Kdy novou úpravu vůbec očekávat?

Blízké budoucnosti reklamního trhu se budou věnovat ve společném příspěvku Tomáš HynčicaNielsen Admosphere a Ondřej NovákAsociace mediálních agentur (ASMEA).

Na rozvoj placeného i neplaceného videoobsahu na českém trhu a konkurenceschopnost videotéky Voyo vedle nadnárodních hráčů, jako jsou Netflix či HBO GO, si posvítí Daniel GruntCentral European Media Enterprises (CME).

Zpravodajství prošlo během pandemie covid-19 těžkou zkouškou. Jak obstálo a jak je na tom s důvěrou u konzumentů, zhodnotí Hana FriedlaenderováNielsen Admosphere společně s Josefem ŠlerkouFilozofické fakulty Univerzity Karlovy.

U logistiky a konkrétně perfektního zvládnutí tzv. poslední míle se zastaví Martin Marek z technologicko-logistického startupu DoDo. Jak přesně fungují online tržiště a jaký je jejich potenciál, prozradí Miroslava Birešová z Kaufland.de.

MM Influenceři

Seznamte se i s dalšími našimi spíkry. Jejich kompletní výčet, včetně témat, se kterými 12. října vystoupí na podiu Konferenčního centra City v Praze, najdete na webu konference. Pro účast stačí vyplnit jednoduchý online formulář.

Partnerem konference je DoDoFTV PrimaKaufland.de, LCG New Media, Teads, mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru a Seznam.czProduktový partner je Easy EventKonference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).