ještě, že mně nikdo nevidí, jak mi padla brada. Nova a přetlak vlastní tvorby! Jen by mne zajímalo, co konkrétně blokuje ta vhodná místečka v programovém plánu? Co to bude za skvosty, že neumožňují nalákat nejen své věrné diváky na svoji vlastní původní dramatickou tvorbu? Nebojí se pan Dvořák, že mu ty seriály na polici poněkud zastarají? :-)
Nova to dělá velice chytře, v době krize kdy inzerenti šetří s reklamou, vysílá levnější osvědčenou produkci a dražší projekty si předtočí do šuplíku.
A až krize ustoupí, zdraží reklamu a vychrlí nakřečkovaná vlastní dílka. A Dvořák bude v podstatě jenom inkasovat penízky. Příští rok bude z Novy zase zlatá slepice. Ještě kdyby se tak podařilo dostat z ČT reklamu, to už by potom razantnímu zdražení reklamních spotů nic nebránilo ;-)
Co konkrétně blokuje volná místečka? Nezájem inzerentů, jako důsledek krize. Komu stačil dřiv stačil i horší čas pro umístění reklamy, dneska chce jen do prime-time. Komu stačil mimosezónní spot, chce se exponovat až těsně před Vánocemi. Všechno se prostě před Vánoce a ještě v časech od 19:00 do 22:30 nacpat nedá :-). Místa je dost, ale sponzoři na tak drahé pořady (a vlastní výroba je vždycky nejdražší) jaksi došli, takže uvidíme nejspíš nějaké soap opery a české vykopávky, které zaplatí i druhotřídní inzerenti.
Tak nevím jestli je od Novy vůbec rozumné provozovat dva kanály. Kdyby na obou byl kvalitní program, budou si nepochybně vzájemně konkurovat. Čert vem diváka a jeho svobodný výběr! :-)