Jenže u nás prodávané značkové zboží se liší bohužel od neznačkového především jen daleko vyšší cenou. Proč by ale prodejci měnili něco na své politice, když výprodejové zboží ze zahraničí mohou u nás prodat za plnou cenu? Stejné je to s Novou. Vytvořila si silnou značku a mnoha lidem nedochází, že již dávno nabízí druhořadé zboží. Dávno není originální a "nová". Sází na pověstnou česko lenost a setrvačnost. Vždy budeme nejen rozhledem malý národ.
Určitě se tímto nechci Novy zastávat a chápu, že pro některé diváky nepřináší to, co na obrazovce hledají, ale proč někdo volá po zmenšení počtu tuzemských stanic? Aby se snížila konkurence pro ostatní? Aby byl obecně menší výběr? Nahradil by někdo tyto kanály a čím?
Nebo někomu vadí, že vedle sebe existují luxusní prodejny se značkovými "hadry" a stánkové tržnice s vietnamským tovarem? Není nic jednoduššího, než v tržnici nenakupovat, vymazat neoblíbené TV stanice ze seznamu, zkrátka je ignorovat. Svojí existencí nikomu nebrání přinést na náš TV trh něco nového, žádanějšího a kvalitnějšího.