Další pokles na historicky nejnižší průměrný celotýdenní podíl na dospělém publiku vykázala minulý týden televize Nova. Podle pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO) oslovila po celý den v průměru 20,87 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. To je o 0,71 procentního bodu méně než v předminulém týdnu, který byl dosud pro Novu nejhorší od jejího vstupu do projektu elektronického měření sledovanosti televizí.
AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012
Největší pokles oproti předminulému týdnu ovšem zaznamenala ČT 1, která si v týdenním podílu na dospělém publiku pohoršila o 0,74 procentního bodu na hodnotu 17,42 procenta. Naopak skokanem týdne se stala televize Barrandov, jejíž podíl stoupnul o 0,53 procentního bodu na 5,59 procenta. Druhé nejlepší týdenní hodnoty v letošním roce dosáhla Prima family (19,00 procenta), třetí nejlepší letošní výsledek vykázala zpravodajská ČT 24 (6,32 procenta).
V meziročním porovnání s 29. týdnem loňského roku si nejvíce polepšila Prima family, a to o 2,27 procentního bodu na hodnotu 19,00 procenta. O víc než dva procentní body meziročně stoupnul i podíl ČT 1, konkrétně o 2,13 procentního bodu (z 15,29 na 17,42 procenta). Největším pokles vykázala opět Nova, která si oproti loňsku pohoršila o 6,57 procentního bodu z loňských 27,44 procenta na letošních 20,87 procenta.
| Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj | 
|---|---|---|---|
| ČT 1 | 17,42 | - 0,74 | + 2,13 | 
| ČT 2 | 4,29 | + 0,22 | – 0,85 | 
| ČT 4 | 3,23 | + 0,37 | - 0,61 | 
| ČT 24 | 6,32 | – 0,52 | + 1,79 | 
| Nova | 20,87 | - 0,71 | - 6,57 | 
| Nova Cinema | 5,36 | – 0,33 | – 0,52 | 
| Prima family | 19,00 | + 0,20 | + 2,27 | 
| Prima Cool | 3,95 | – 0,36 | + 0,44 | 
| Prima love | 2,35 | – 0,11 | + 1,28 | 
| TV Barrandov | 5,59 | + 0,53 | + 0,54 | 
| Atmedia | 2,19 | + 0,09 | + 0,17 | 
| ostatní TV | 9,43 | + 0,74 | – 0,07 |