Takže Nova se už zmůže natočit jenom pouhých 8 dílů Comebacku a 4 dílů Soukromých pastí, které navíc točí několik let. Hlavně že jedou nekonečné s*ačky Ulice s Ordinací. Pád impéria Novy se nezastaví tedy ani na podzim.
No nic počkám si co nabídnou ostatní TV, ale Novu moc často nezapnu ;-)
Počkejme si, jak situací na TV trhu na podzim zamíchá "tajemná" stanice, o jejimž podzimním spuštění se mluvilo těsně před krachem TV Public ... případně kolik už si z reklamního koláče "ukousla" TV Metropol ...
To myslíte jako vážně?
Na TV Metropol jsem ještě neviděl reklamní spot a s ohledem na její dosah a atraktivitu pro diváka budou její vliv na inzerentním trhu pod prahem měřitelnosti.
Pohrobek po Public TV pokud vůbec vzknine bude další levnou amatérskou TV a bumbrlíčkem polykajícím svým majitelům prachy. Navíc minimálně na podzim bude pro inzerentní trh jako by neexistoval.
Musim výjimečně souhlasit s Mildou. TV Metropol a něco nového chystaného, o čem ani nevím, že bude existovat, to není žádná konkurence ani pro televize se sledovaností 0,2%.
Na TV Metropol občas reklama běží, ale jen v Muxu4. Na UPC je v té době jen logo přes celou obrazovku. Vypadá to jak za časů ČST, kdy byla dlouho fotka a titulek přepojujeme na Košice :-)
Podle toho co prosáklo o novinkách Primy na podzim to moc nevypadá. Já tipuji že ji zvedne někdo úplně jiný, programové plány na podzim tomu odpovídají. Kdybys netušil tak od Novy sedí co by kamenem dohodil......
Nový Mládkův sitcom Noha 22 - už předchozí dva propadly, nevím proč by se měla situace nyní změnit. Další magazín pro maminky - to asi Barrandov nevytrhne ze židle. Motoristický magazín proti Autosalónu Primy - sebevražda. Pokračování Videostopu - OK, ale nikdy to žádný zázračný share, který by shodil konkurenci až dolů, nebyl. Další úspěšné CS seriály - OK, ale to konkurenci výrazněji neohrožuje. Takže to vidím leda tak na 5 pořádných novinek, které by mohly Barrandov hodit v celotýdenním share na úroveň ČT1. Všichni ale víme, že je to utopie.
Mládkovi sitcomy měly vždy nadprůměrný share, zejména u mladších diváků. Motoristický magazín není problém posunout do jiného času, navíc je to ideální produkt pro product placement, stejně jako Máme dítě nebo Udělej si sám. Tyto pořady nemusejí trhat rekordy sledovanosti, aby generovaly zisky.
Share ale potáhne vzhůru vlastní tvorba: Videostop, Prominenti, Hledáme hit století, rodinná soutěžní show Splněná přání, adrenalinový Bod Varu, Svatby jako řemen s alicí Bendovou, případně pokračování Profesionálů.
Do toho něco z normalizačního archívu ČST, nedělní akviziční pravdivé příběhy... Je toho dost, nebo snad ne?
Tak lepší než Nova. Splněná přání by mohla zabodovat, ale musí to být pořádná show, ždímající emoce, nutící diváky k pláči, vyvolávající reakce bulváru, a to vše v pořádných kulisách, s kvalitním moderátorem a pořádným promem. Zvládnete to, Mildo? Držím palce, určitě bych byl rád, kdyby si Barrandov zvyšoval sledovanost třeba na úkor do propasti propadající se Novy, ale bude to chtít ještě hoooodně dřiny.