Je sice hezké a zajímavé, jaký mají "obyčejní" občané názor na reklamu v ČT a v TV obecně, ale troufám si tvrdit, že to na výsledek má nulový účinek.
Každý přece ví, že nejúčinnější je reklama uváděná uprostřed pořadů se zvýšenou sledovaností. Proč by měla být pravidla pro komerční a veřejnoprávní stanice rozdílná? Úplě by stačilo omezit % celkového vysílacího času a během PT, a minimální rozestup reklamních bloků během jednoho pořadu.
Zmíněná "finta" u 3 + 1 nějak poškodila uměleckou hodnotu povídkového pořadu? Byl tím narušen děj? Vím, že třeba Nova uvádí v některém seriálu dva díly najednou. To by mezi nimi také nesměla uvést reklamy?
Dobrý den,
reportáže jsem viděl a tak trochu žasnu,kam se poděla nějaká profesionalita a novinařina.Vidím to na zadání "reportáže" v kontextu "hele,zejtra mají hlasovat,tak trošku namasírujeme lidi.."Jsem spíše pro zachování rellamy v ČT,ale za jasně stanovených podmínek,to proto,aby nějaké chytré hlavy nevymýšlely,jak obejít legislativu,třeba v podobě uměle a účelově pšerušovaných pořadů s vysokou sledovaností.(třeba nedávné rozdělení povídek Tři plus jedna)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).