Budu se opakovat, ale myslím, že ta, stále velmi početná, skupina diváků odkázaných na klasické televizní stanice se již dostatečně vykrystalizovala a utvořila si pevnou hradbu, kam pouští jen několik málo stále stejných, již pravidelných, hostů. Divák, který holduje např. zahraničním akvizicím, se přesunul k médiím, kde si tyto pořady zpravidla vychutná v nesrovnatelně větší pohodě, a tak i pro tyto televize se podobné pořady stávají stále více pouhou vatou. V současné době k akvizicím, hudebním programům, dokumentárním filmům, reality show, bohužel přibývají i vědomostní soutěže. Jistotu lze hledat ve vlastni seriálové tvorbě a zábavných programech s retro-podtextem. Zatím si velké televize udržují klony s mizivou sledovaností, nicméně se již dlouhodobě ukazuje, že tyto stanice zatím vykazují velmi často lepší výsledky, pokud se krmí letitým odpadem, v co nejmenším možném počtu titulů. Příjde mi smutné, že např. Primu Zoom má každý rád a "nikdo" se na ní přitom nedívá.