Nějak se nemohu zbavit názoru,že si to Nova upravuje,jak se jí hodí. Tedy neporovnává se s ostatními. Všichni měří stejným metrem kromně ní. Není tedy s čím srovnat. Čili, pokud zjistím,že se při měření stejným metrem už nedotáhnu na první místo,metr si trochu upravím (ustříhnu o pár centimetrů - vyzobnu tu skupinu diváků ,která se mi hodí) a hle,už jsem zase jednička....
„Skupina Nova programem svých stanic primárně cílí na diváky ve věku 15–54 let a časové pásmo prime time, které je pro komerční stanice nejdůležitější, protože je v něm největší podíl ekonomicky aktivních diváků....
Nějak mi nedochází, v čem má patnáctiletý větší "ekonomický podíl" než člověk, kterému je 55.
Ano, laik jako vy stěží chápe rozdíl mezi cílovou skupinou na kterou se programuje a tou, na kterou se prodává. Pro Tatary odkaz zde: http://www.digitalfernsehen.de/RTL-Gruppe-setzt-bei-Quoten-ab-2013-auf-neue-Zielgruppe.90559.0.html
v případě public tv rozhodně, ta musí programovat pro všechny, ale pro komerční tv a to všude na světě, by byla nesmysl 15+ a jiné obecné skupiny, tak to prostě je a všude to tak funguje a ČR není žádná výjimka, proto jsou úvahy o tom jestli 15-54 ano nebo ne jednoduše trapné, neopodstatněné a jen výmluvou pro ty, které nedokáží úspěšně cílit program, tak jak je to všude standardem
vy jste zase co za trapného amatéra? http://www.wuv.de/medien/14_59_rtl_erweitert_werberelevante_zielgruppe_nach_oben