Tipuji to také na Nova Doma. Za pár šupů nakoupí akviziční telenovely, proloží nekonečnou reprízou Ulice a Ordinace a Prima si bude rvát vlasy že nerozjela Prima Klub ;-)
Osobně to také nejreálněji bohužel vidím na TV Doma nebo některou její názvovou odnož. Je docela možné, že po té, co si Prima registrovala Prima Doma, Nova ustoupí a zvolí název Nova Lady.
Co mě překvapilo, že Nova ve svém portfoliu počítá i s dětským kanálem. Obávám se, že pokud takový kanál nebude must-carry - a to nebude - bude mít cestu k operátorům složitou. Nepředpokládám, že by s ním Nova počítala jako s neplaceným kanálem, to by byla pro Novu finanční sebevražda. A v placených kanálech už je trochu přetlak dětských kanálů: Disney Channel, Nickelodeon, Minimax, Jim Jam a Duck TV. K tomu ještě CS Mini, který nedávno rozšířil vysílání. Na druhou stranu, když se na vysílání těchto kanálů podíváte podrobněji, zjistíte, že prostor tu je, ale poněkud užší. Chybí zde totiž kanál, který by cílil primárně na chlapce ve věku mezi 10-15 lety, něco jako byl Jetix. Bohužel Disney na Disney Channel obrátil téměř o 180 stupňů a dnes se jedná o kanál spíše pro dívky. Nickelodeon je v podstatě Disney Channel v jiném obalu, no a Jim Jam a Minimax jsou primárně pro menší děti. Takže kdyby Nova dokázala správně zacílit svůj kanál a dobře to prodat operátorům, místo pro ni by tu bylo.
No, ono je sporné, zda by skutečně klukovská skupina mezi 10 - 15 lety sledovala nějakou TV stanici více, než internet? A mají už téměř "chlapské" zájmy. To holky jsou v tomto věku ještě romantické a u nich by jistě mnoho reklam mohlo dopadat na rodnou půdu.
Myslím že dnešní mládež podceňujete. Ano s Internetem jsou dnešní kluci kamarádi, ale televize je také zajímá. Ostatně po zrušení Jetix bylo na internetu mnoho chlapců, kteří si na to stěžovali. A v zahraničí takové kanály také fungují. Disney XD (v zahraničí přímý nástupce Jetix) nebo Cartoon Network jsou nejlepší příklady takto cílených kanálů, které nemají problém se uživit. Myslím že minimálně jeden takto cílený kanál by se na českém trhu určitě uživil. Jenom by se to muselo správně "prodat" operátorům, aby i oni uznali, že tu místo pro takový kanál je, protože právě na zájmu kabelových, satelitních a IPTV operátorech úspěch takovéto stanice závisí.
Přesně, kluky nezajímá Hannah Montana a podobné "trapárny", ty zajímá Power Rangers a takovéhle akční záležitosti. Já to v tomhle věku taky žral. To jsou právě ty věci, které nabízel Jetix a kterých je po jeho zrušení v televizi nedostatek a věřím tomu, že kdyby tohle nějaká televize nabízela, že jí kluci "utrhají ruce", jak se říká ;)
Je to tak, máte naprostou pravdu. Je to tak asi půl roku, co byly všude publikovány poměrně překvapivá zjištění, že v tomto věku opravdu o dost dominuje televize nad počítačem. Počítač nastupuje své vítězství až někde asi o rok o dva později a u teenegerů, tedy kolem toho 17 roku a až někde do 25 let vysoce převyšuje televizi. Mládež prostě na nějakou televizi zvysoka kašle. A v tomto období opravdu vátězí PC. A jak se ožení a mají své děti, tak se to zase vrací zpět a nežli se dostanou do 30 roku, tak už zase vede televize nad počítačem. Takže PC má vítězství pouze a jen v tom jednom období.
Plha se hlásí. :-) Vždyť o tom teďka mluvil, že na Disney je to samej pořad pro holky – kromě vámi zmíněné Hannah Montana taky H2O stačí přidat vodu, Muzikál ze střední školy (nebo jak se to jmenuje), apod.
Asi to vypadlo ze zprávy, neboť podle úpv si zaregistrovali:
TV NOVA DOMA, NOVA DOMA,TV NOVA LADY,NOVA LADY,NOVA KIDS,NOVA HOBBY,NOVA CARTOON,NOVA MUSIC,NOVA FAMILY