Z clanku jsem nejak nepochopil,co presne je u novy noveho?Novu v ramci zachovani dusevniho zdravi temer ignoruju,takze jsem to nemohl zpozorovat ani ve vysilani.
Ale jelikoz se zacatkem reklamy, s ohledem na jejich synchronizaci mezi komercnimi stanicemi, automaticky preskakuji na CT kanal a vracim se cca za 10 minut, marne premyslim kdy mne naposledy vadilo, ze jsem to nestihl presne na vterinu :-)
Sponzoringové vzkazy jsou v rámečku, pod kterým běží odpočet ve vteřinách. Podle nich lze jasně poznat, za jak dlouho začne další pořad. To je nejmarkantějším znakem zmíněné nové podoby sponzoringu.
to sice jo, ale naštěstí existuje řešení na straně uživatele:
- před těmi 10 léty to u mne mělo název Timeshift
- a v současnosti se to jmenuje ... jak se to vlastně jmenuje když mám online přístup ke všem kanálům 24 hod zpět? :-)