No tak takové výsledky jsou dobré leda k tomu, že PR pracovníci Novy můžou ukázat, že umějí vytvořit graf, ale jinak jsou tyhle okoralé a vlastně nic neříkající koláče celkem k ničemu.
Prča je, že tu Dvořák nedávno v diskuzi psal, jak je Cool a Love hrozný, že zveřejňují smyšlenou cílovku 15-40, že by když už, měli mít 15-54. A hle, Nova prezentuje 15-24, aby aspoň trochu udělala dojem úspěchu. Však říkám, kdyby třeba Barrandov ukazoval cílovku ženy 47-49 tachovský okres, tak je třeba i jedničkou na trhu. Prostě pojďme zveřejňovat 15+ a u stanic, které cílí a prodávají reklamu na jinou kategorii (což je jen Cool a Love), zveřejňujme k tomu i jejich cílovku jako dodatek.
Mít jako jediný pořad po 22. hodině s miliónovou sledovaností není žádná kategorie, ale naopak velký úspěch, kdy zajímavý formát, dokáže nalákat velké lidi k obrazovce i v pozdních hodinách a dát tak šanci rozšiřovat prime time co nejvíce to půjde ;-)
Nova také přesunuje od příští středy seriál Druhý dech na sobotu podvečer.A projistotu začíná tento seriál dávat od prvního dílu také v neděli před polednem. :-))