Asi bylo inzerentům divné, že platí horentní částky při stále se snižující sledovanosti. Proto v TV NOVA vymysleli "slevu" a prodloužili datum "upsání se" na příští rok. Na NOVĚ prostě PR umí. Jiní by se s nižší sledovaností nechlubili a oni ji pěkně zamaskují za slevu. Jelikož sleduji občas Ulici, někdy pro pobavení TN, tak mi jejich reklama nevadí. Spíše mě mrzí na TV Barrandov, kde jí zařadí klidně co čtvrt hodiny.
Ale Pepo, to jsem nečekal, že této fintě nerozumíte. Nova zlevní, aby si inzerenti mohli koupit více času. Čili finančně nula od nuly pojde, ale divák bude více obtěžován. Také jste nějak slabý v počtech tvorby cen výrobku. Pokud by se snížily náklady na reklamu o 10%, snížila by se i celková cena zboží o 10%? Pokud náklady na reklamu netvoří 100% ceny, což asi sám uznáte, že ne, potom by se sleva reklamy projevila jen zlomkem promile na koncové ceně. :-))
Mimochodem pane Potůčku od ledna zdraží o 10% základní cenu reklamy také TV Barrandov. Konkrétně bude 1 ratingový bod v 15+ stát 24 200 Kč. Podotýkám ale že Barrandov si neúčtuje na rozdíl od Novy agenturní provizi a proto je pro inzerenty v souhrnu pořád asi o 10% levnější než zavedenější konkurence.